۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۹۷۷۶
بیانیه سپاه قمربنی‌هاشم (ع) به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران مجاهدان بی‌ادعا هستند

سپاه حضرت‌قمربنی‌هاشم (ع) در بیانیه‌ای ضمن پاسداشت ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را تبریک گفت.
خبرنگاران مجاهدان بی‌ادعا هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در بیانیه‌ای با پاسداشت ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، خبرنگاران را قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار در راستای تحقق اهداف والای انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دانست،‌ که در تلاش برای سیراب کردن جان‌های تشنه دانستن مجاهدت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: رسانه‌ها و خبرنگاران را باید از نقش‌آفرینان اصلی و ظرفیت‌ها و سرمایه‌های مؤثر کشور در نمایش قدرت بازدارندگی و اراده ملت ایران در مهار تهدیدات جبهه معاندین انقلاب و نظام اسلامی دانست.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: امروزه شاید کمتر کسی باشد که رسانه را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تاثیرگذاری بر افکار عامه مردم و تولید قدرت نرم بازدارنده برای یک کشور، انتخاب نکند. فرماندهان عرصه جنگ نرم نیز خبرنگاران را بعنوان پیش قراولان این جبهه فرهنگی و مهم و مجاهدان بی ادعا، بعنوان دوست و یاور خود می‌دانند و تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران بی‌شک قضاوت صحیح مردم درباره واقعیت‌ها و حقایق پیدا و پنهان را به همراه خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: وظیفه اصحاب قلم و رسانه و صاحبان اندیشه، بسیار خطیر است و خبرنگاران ما رسالت سنگینی را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های ناب دینی در دنیا بر عهده دارند که امیدواریم همه ما بتوانیم در حوزه کاری خودمان حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

در بیانیه با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌های در تعمیق باورهای اعتقادی مردم و هوشمندی ملت در برابر سناریوهای رنگارنگ استکبار جهانی، تأکید شده است: برافراشته شد پرچم عزت و اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که خط مقدم رویارویی با تهدیدات و جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب و نظام و آینه‌ی آرمان، اندیشه، فرهنگ و گفتمان مقاومت، ایستادگی و پیشرفت ملت ایران محسوب می‌شوند.

در ادامه این بیانیه؛ حق‌بینی، حق‌مداری و حق‌نگاری از شاخصه‌های برتری یک رسانه متعهد قلمداد شده و با اشاره به راهبرد قلب حقایق توسط شبکه‌های رسانه‌ای نظام استکباری، ضرورت حضور هوشمندانه و تأثیرگذار رسانه‌های انقلابی در عرصه تحولات تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین رویدادهای غرب آسیا از یمن و بحرین گرفته تا عراق، سوریه، لبنان و سرزمین‌های اشغالی مورد تأکید قرار گرفته است.

در پایان این بیانیه با تشکر از تعامل و ارتباط عمیق و صمیمی جامعه رسانه‌ای با روابط عمومی سپاه و بسیج، و اهتمام ویژه و مشتاقانه آنان در پوشش خبری و انعکاس عملکرد، دستاوردها و توانمندی‌های فاخر این نهاد انقلابی و مردمی در عرصه‌های مختلف، آمده است: از کارکردهای فاخر و ماندگار رسانه‌ها و خبرنگاران گرانمایه استان، به ویژه صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، فعالان حوزه امنیتی و دفاعی در روزنامه‌ها، ‌هفته نامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان، تقدیر و فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به این عزیزان تبریک می‌گوییم، امید آنکه فعالان رسانه‌های شنیداری، دیداری، نوشتاری و مجازی با رویکردی واقع‌بینانه به مقوله اطلاع‌رسانی ضمن توجه به الزامات و ملاحظات اجتناب‌ناپذیر این حوزه در زمینه تقویت بنیه امنیتی و دفاعی کشور و کمک به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۵:۲۲

20 Jan 2020