کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد؛

شرکت بيش از 100 دانش‌آموز فارساني در طرح هجرت سه

14 مرداد 1395 ساعت 13:03

جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان از افتتاح طرح هجرت سه در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: بيش از 100 دانش‌آموز در اين طرح اقدام به مرمت و بازسازي مدارس خواهند کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرزان اميري در مراسم افتتاحيه طرح هجرت سه گفت: در اين طرح که برگرفته از فرمايشات مقام معظم رهبري در راستاي رفع محروميت‌زدايي است 100 دانش‌آموز شرکت و فعاليت دارند.

اميري در ادامه افزود: اهداف اين گروه‌هاي دانش‌آموزي تحقق بخشيدن به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني‌بر بکارگيري و غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان، شناسايي، هدايت و بکارگيري قابليت‌ها و توانمندي‌هاي دانش‌آموزان، افزايش دلبستگي دانش‌آموزان به فضاهاي آموزشي، مشارکت دانش‌آموزان در حفظ و نگهداري فضاهاي آموزشي و آشناسازي دانش‌آموزان با فرهنگ تلاش و کار و فعاليت گروهي از ديگر اهداف برگزاري اجراي اين طرح است.

وي همچنين اظهار داشت: در طرح هجرت سه در بحث سازندگي و اعتقادي و ورزشي برنامه‌ريزي شده که در بحث سازندگي بحث مرمت و بازسازي و زيباسازي مدارس از پتانسيل خود دانش‌آموزان استفاده مي‌شود و در اين طرح برنامه‌ريزي‌هايي در مورد اردوهاي اعتقادي و مذهبي صورت گرفته است.

انتهای پیام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 29757

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29757/شرکت-بيش-100-دانش-آموز-فارساني-طرح-هجرت-سه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir