کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار لردگان خبر داد

پيشرفت 90 درصدي ساختمان پزشکي قانوني شهرستان لردگان

سایت خبری سلام لردگان , 10 مرداد 1395 ساعت 14:44

فرماندار شهرستان لردگان گفت: توجه به اين موضوع ضروري است که در اين شهرستان پزشکي قانوني باید به صورت شبانه‌روزي در خدمت مردم باشد و از سوي ديگر ساختمان پزشکي قانوني لردگان نزديک به 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که با توجه به اعتبارات پيش‌بيني شده راه‌اندازي و تجهيز اين مرکز در اسرع وقت لازم و ضروري است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ابوالقاسم کريمي در نشست با منصور فيروزبخت، مديرکل پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اين نشست در راستاي بررسي مشکلات پزشکي قانوني شهرستان لردگان برگزار شده و اميد است در اين ديدار مشکلات پزشکي قانوني اين شهرستان بررسي و حل شود.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: باتوجه به بعد مسافتي اين شهرستان تا مرکز چهارمحال و بختياري و با درنظر گرفتن اين موضوع که شهرستان لردگان يک شهرستان پرجمعيت و پراکنده و داراي 220 هزار نفر جمعيت است و از طرفي عبور جاده ترانزيتي لردگان به خوزستان و حدود 30 هزار خودرو در روز از اين جاده تردد مي‌کنند، احتمال وقوع تصادفات و اتفاقات جاده‌اي در محورهاي اين شهرستان وجود دارد. 

وي عنوان کرد: توجه به اين موضوع ضروري است که در اين شهرستان پزشکي قانوني باید به صورت شبانه‌روزي در خدمت مردم باشد و از سوي ديگر ساختمان پزشکي قانوني لردگان نزديک به 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که با توجه به اعتبارات پيش‌بيني شده راه‌اندازي و تجهيز اين مرکز در اسرع وقت لازم و ضروري است که انتظار مي‌رود در اين ديدار مشکلات دستگاه پزشکي قانوني شهرستان لردگان مرتفع شود.

کريمي عنوان کرد: با توجه به ترانزيتي بودن جاده‌هاي مواصلاتي شهرستان لردگان آمار تصادفات جاده‌اي در اين شهرستان بالا است و بايد تدابيري در اين خصوص انديشيده شود.

مديرکل سازمان پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري نيز ادامه داد: هدف از سفر به شهرستان لردگان بازديد از پروژه ساختمان در حال احداث پزشکي قانوني لردگان و ديدار با فرماندار اين شهرستان به منظور تخصيص اعتبارات لازم براي اتمام پروژه احداث ساختمان پزشکي قانوني لردگان است. 

وي بيان داشت: سازمان پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري در خصوص جايگزيني پزشکي قانوني لردگان در ايام مرخصي از آمادگي کامل برخوردار است و با مساعدت فرماندار شهرستان يک نفر پزشک به صورت رسمي به اين پزشکي قانوني معرفي تا اقدامات لازم براي مجوز استخدام آن صورت گرفته و مشکل اين شهرستان مرتفع شود.

فيروزبخت تصريح کرد: توسعه و تجهيز ساختمان پزشکي قانوني شهرستان لردگان در اسرع وقت از اهميت مهمي برخوردار بوده و اميد است با تخصيص اعتبارات لازم اين پروژه تکميل شده و به بهره‌برداري برسد.

انتهاي پيام/1026ج

 


کد مطلب: 29690

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29690/پيشرفت-90-درصدي-ساختمان-پزشکي-قانوني-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir