کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل تعاون چهارمحال و بختياري:

انتخاب کارآفرينان نمونه انگيزه‌اي براي توسعه مشاغل

4 مرداد 1395 ساعت 12:39

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: جشنواره انتخاب کارآفرينان برتر در چهارمحال و بختياري برگزار خواهد شد و با انتخاب کار آفرينان نمونه انگيزه براي توسعه مشاغل بالا مي‌رود.


 به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس جزايري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر، اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور يازدهمين جشنواره انتخاب کارآفرينان برتر چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه اين جشنواره هم‌زمان با سرار کشور برگزار مي‌شود تصريح کرد: ثبت‌نام کارآفرينان براي حضور در جشنواره کارآفرين برتر از ۱۶ خرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مراداد ماه ادامه دارد.

جزايري ادامه داد: يازدهمين جشنواره استاني کارآفرينان برتر در بخش‌هاي کشاورزي، صنعت، و خدمات در آبان ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه جشنواره ملي دي‌ماه سال جاري برگزار مي‌شود اذعان داشت: کارآفرينان برتر در مرحله استاني به جشنواره ملي راه مي‌يابند.

جزايري خاطرنشان کرد: کارآفرينان مي‌توانند جهت ثبت‌نام به نشاني سايت کارآفرينان برتر مراجعه کنند.

وي هيئت داوران در اين جشنواره را ده نفر اعلام کرد و گفت: هيئت داوران آثار کارآفرينان را در ۳ بخش کشاورزي، صنعت و خدمات داوري مي‌کنند، کارگروه سياست‌گذاري و کارگروه اطلاع‌رساني برانجام فرايند کار نظارت مي‌کنند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره شناسايي و معرفي الگوهاي برتر به جامعه، افراد کارآفرين و ايجاد انگيزه براي توسعه مشاغل بوده است.

جزايري اظهار کرد: کارآفرينان پيشگامان نوآوري و تحول‌اند آن‌ها از طريق تشخيص فرصت‌ها ارزش‌آفريني کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر براي کسب و کار و پويايي براي اقتصاد کشور را به همراه مي‌آورند.

وي افزود: معرفي افراد و کسب کارهايي که در کارآفريني و ارزش‌آفريني سرآمد همتايان خود مي‌باشند در الگوسازي رفتار کارآفرينانه موثر هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 29579

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29579/انتخاب-کارآفرينان-نمونه-انگيزه-اي-براي-توسعه-مشاغل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir