کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رواج مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان یکی از ابزارهای جنگ نرم است

4 مرداد 1395 ساعت 9:23

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان درحال گسترش است و این موضوع به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم در کشور مطرح شده است.


مهران مرادی معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متاسفانه مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان درحال گسترش است و این موضوع به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم در کشور مطرح شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع می‌تواند برای کشور بسیار خطرناک باشد ادامه داد: رواج این نوع از مواد مخدر به عنوان زنگ خطر و هشداری برای مسئولین و مردم مطرح است.

مرادی استفاده از کل ظرفیت‌های مردم، رسانه‌ها، مساجد، سمن‌ها و مساجد را برای مبارزه با مواد مخدر لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: در این بین رسانه‌ها و خصوصا صدا و سیما می‌تواند برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی خانواده‌ها بسیار کارگشا باشد و در این راستا با آموزش خانواده‌ها در خصوص آثار سوء مصرف مواد مخدر راه را بر نقشه های دشمنان ببندد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نبود کلیپ‌های پویانمایی با موضوع مواد مخدر در برنامه‌های صدا و سیما تاکید کرد: برنامه‌های اینچنینی می‌تواند در فرهنگ‌سازی برای خانواده‌ها و جوانان موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید با ناامن کردن مینه فعالیت برای قاچاقچیان یکی از راه‌های بارزه با این افاراد است یادآور شد: این کار نیز همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد و باید همه با هم دست به دست هم دهیم و این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 29572

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29572/رواج-مصرف-مواد-مخدر-صنعتی-بین-جوانان-یکی-ابزارهای-جنگ-نرم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir