کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امتیازات داده شده در برجام بسیار بیشتر از امتیازات گرفته شده است

1 مرداد 1395 ساعت 16:59

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در برجام امتیازات داده شده اصلا قابل مقایسه با امتیازات گرفته شده نبود و اگر در برجام پولی آزاد شده، باید در اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق اقتصادی به کار گرفته شود و نباید مسئولان چشم به خارج از کشور داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: گرایش‌ به مسائل دنیوی، تجمل‌گرایی و ثروت‌اندوزی تقوا را از انسان می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره این موضوع را گوشزد کرده‌اند که مراقب باشید مبادا اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی رواج یابد افزود: حساسیت‌های مردم در خصوص برداشت از بیت‌المال و حقوق نجومی بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

نکونام تاکید کرد: حساسیت افکار عمومی نسبت به ارزش‌های خدا و جامعه بسیار مهم است و باید به عنوان یک فرهنگ تقویت شود و در این راستا نیاز است که جامعه با برداشت‌های نامتعارف مبارزه کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ششم مردادماه روز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی ادامه داد: کسب علم و فن در اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری و کلیدی بوده و هرکس در هر جایگاه، موقعیت و رشته تحصیلی که هست باید اهل فن، حرفه و نقش‌آفرین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هفتم مردادماه سال ۱۳۶۰ سالروز فرار خفت‌بار بنی‌صدر و مسعود رجوی سرکرده گروهک جنایتکار منافقین از کشور به کشورهای اروپایی و آمریکا که خود تروریست‌پرور هستند، است.

وی یادآور شد: این نکته که برخی از مسئولان در داخل کشور دل به بیگانگان بسته‌اند و علی‌رغم همه جنایات، بدعهدی‌ها و خونریزی‌های به دست آن‌ها در حق این ملت، نشان از آن دارد که این افراد هنوز توجه به این امر ندارند و دل به برجام خوش کرده‌اند.

نکونام با بیان اینکه در برجام امتیازات داده شده اصلا قابل مقایسه با امتیازات گرفته شده نبود ادامه داد: اگر در برجام پولی آزاد شده، باید در اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق اقتصادی به کار گرفته شود و نباید مسئولان چشم به خارج از کشور داشته باشند.

نکونا با شاره به مسائل پیش آمده در بحث آب گفت: من بارها به مسئولان استانی تذکر دادم که در این خصوص مشکل با قوه قهریه حل نمی‌شود چراکه مسئله ظریفی است و نمی‌توان به بهانه این مسئله مردم را در این استان، بین چند استان مختلف و حتی در کشور مقابل یکدیگر قرار داد پس مسئولان کشوری و استانی مراقب باشند به مسئله آب با عقلانیت نگاه کنند.

نکونام یادآور شد رسانه‌های بیگانه در این میان درصدد بودند تا از این نمد برای خود کلاهی بسازند تأکید کرد: مردم ما از رسانه‌های بیگانه به‌ویژه BBC مکار انگلیس خاطره خوشی ندارند و اگر آن‌ها منتظرند تا با استفاده از این مسائل اختلاف‌افکنی کنند و فاصله بین مردم و مسؤولین بیندازند سخت در اشتباه هستند، کشورهای خارجی اگر می‌توانند به فکر حل مشکلات داخلی خود و اوضاع اسفناک حقوق بشر در جوامع خود باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 29528

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29528/امتیازات-داده-شده-برجام-بسیار-بیشتر-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir