کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد:

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيازمند همسويي مسئولان است

30 تير 1395 ساعت 12:57

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيازمند همسويي مسئولان با يكديگر است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست شوراي راهبردي چهارمحال و بختياري به ميزباني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام در تهران افزود: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و توسعه استان با همسويي و هم‌افزايي نيروهاي تأثيرگذار استان در سطح ملي و استاني امكان‌پذير است.

وي به اقدام‌هاي مهم و تأثيرگذار دولت يازدهم در بخش‌هاي مختلف اشاره و تأكيد كرد: اختصاص اعتبارهاي ملي به طرح‌هاي چهارمحال و بختياري طي اين مدت، روند توسعه‌اي استان را سرعت بخشيده است.

سليماني دشتكي همچنين در نشست با نجفي معاون دانشگاه پيام نور گفت: برنامه‌ريزي براي ارتقاي كيفي آموزشي اين دانشگاه در استان ضروري است.

وي تصريح كرد: ارائه راهكارهاي علمي در اين خصوص ضروري و مسئولان ارشد استان براي هرگونه همكاري آماده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در نشست با حميدرضا عراقي معاون وزير نفت و مديرعامل شركت گاز ايران بيان كرد: گازرساني به مناطق محروم نقش مهمي در حفاظت از جنگل‌ها، منابع طبيعي و محيط زيست استان چهارمحال و بختياري دارد.

گازرساني به صمصامي، با اعتبار ملي و گازرساني به بازفت از توابع شهرستان كوهرنگ با اعتبار استاني از مصوبات نشست استاندار چهارمحال و بختياري با عراقي معاون وزير نفت بود.

تسريع و تكميل طرح‌هاي نيمه‌كاره چهارمحال و بختياري از ديگر موضوع‌هاي اين نشست بود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در نشست با سيد ابوالفضل رضوي معاون توسعه روستايي و مناطق محروم كشور اضافه كرد: افزايش اعتبار ملي براي توسعه و عمران روستايي، گازرساني، آبرساني، معابر روستايي و ديگر امور مربوط به روستاها بايد در دستور كار قرار گيرد.

سليماني دشتكي ادامه داد: چهارمحال و بختياري از استان‌هاي محروم و كمتر توسعه يافته بوده كه افزايش اعتبار ملي براي توسعه بخش‌هاي مختلف اين استان ضروري است.

وي بيان كرد: در دولت يازدهم توجه ويژه‌اي به مناطق مختلف چهارمحال و بختياري شده اما اين استان همچنان نيازمند توجه ويژه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 29499

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29499/تحقق-اهداف-اقتصاد-مقاومتي-نيازمند-همسويي-مسئولان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir