۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۹۴۹۴
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري تاکید کرد؛

تاثير عميق آموزش بر نيروي انساني، در بحث سلامت اداری

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري به اهميت و تاثير عميق آموزش بر نيروي انساني اشاره و اضافه کرد: بايد به‌طور مستمر در بحث آموزش بازخورد واقعي و ميداني اجراي برنامه‌هاي خود را بااستفاده از كارشناسان خبره در حوضه‌هاي مختلف بازخواني كرده و نقاط قوت را تقويت و غني‌سازي نمایيم و در كنار آن نقاط ضعف را در كوتاه‌ترين زمان حذف كنيم.
تاثير عميق آموزش بر نيروي انساني، در بحث سلامت اداری
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: صيانت از منابع انساني به عنوان سرمايه ارزشمند هر سازمان با اجراي دو راهبرد مهم يعني سلامت اداري و اجراي آموزش‌هاي كاربردي و موثرمحقق مي‌شود و در اين ارتباط فرماندهان و مديران بايد الگوي مناسب اخلاقي، معنوي و كاري براي كاركنان باشند.

وی با بیان اینکه سلامت اداري در بدنه پليس با تقويت روزافزون بُعد معنوي كاركنان، دوري از وابستگي‌هاي مادي و دنيوي محقق مي‌شود ادامه داد: اعتقاد قلبي به اين موضوع كه خداوند در همه حال ناظر بر اعمال و رفتار ماست زمينه‌هاي بروز بسياري از آسيب را از بين مي‌برد.

غلامزاده به اهميت و تاثير عميق آموزش بر نيروي انساني اشاره و اضافه کرد: بايد به‌طور مستمر در بحث آموزش بازخورد واقعي و ميداني اجراي برنامه‌هاي خود را بااستفاده از كارشناسان خبره در حوضه‌هاي مختلف بازخواني كرده و نقاط قوت را تقويت و غني‌سازي نمایيم و در كنار آن نقاط ضعف را در كوتاه‌ترين زمان حذف كنيم.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با بیان اینکه توجه هوشمندانه بر منشور ترسيم شده توسط مقام معظم رهبري براي نيروهاي مسلح، در حوزه صيانت از كاركنان و سلامت اداري كه در فرمان‌ها و فرمايشات ايشان به روشني ديده مي‌شود خاطرنشان کرد: بيانات ارزشمند فرمانده معظم كل قوا در ديدارهاي ايشان با فرماندهان و كاركنان ناجا و راهكارهاي مهم معظم له در بحث اهميت صيانت از سرمايه‌هاي انساني و حاكم شدن سلامت اداري در بدنه ناجا بايد محور اصلي وستون فقرات برنامه‌هاي آتي سازمان باشد.

غلامزاده استانداردسازي رفتار کارکنان در برخورد با مردم با استفاده از آموزه‌هاي ديني و همچنين بهره‌گيري از قوانين موجود به ويژه قانون حقوق شهروندي را يكي ديگر از اولويت‌هاي مهم پليس عنوان و اضافه کرد: ارتباط مردم با پليس به خصوص از طريق سامانه ۱۹۷ از ابزارهاي مهم تحقق اين امر مهم است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۴:۰۴

31 Dec 2019