۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۹۴۲۵

نمايشگاه حجاب دري به سوي بهشت در شهرکرد گشايش يافت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد و بسيج هنرمندان نمايشگاه عفاف و حجاب با عنوان "حجاب دري بسوي بهشت" در خيابان سعدي شهرکرد با 6 غرفه گشايش يافت.
نمايشگاه حجاب دري به سوي بهشت در شهرکرد گشايش يافت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، فرانک کبيري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد در آئين افتتاح اين نمايشگاه که با همکاري بسيج هنر مندان برپا شد گفت: ارائه محصولات فرهنگي حجاب در اين نمايشگاه در قالب ٦ غرفه است کە از اين تعداد دو غرفه بە فروش کتاب و محصولات حجاب و عفاف تعلق دارد و مابقي بە صورت نمايشگاهي بە علاقمندان ارائه مي‌گردد.

وي با بيان اين نکته که رعايت عفاف و حجاب در جامعه امري بسيار مهم و ضروري بوده و همه براي ترويج آن تلاش کنندادامه داد: کليه لوازم حجاب، چادر، انواع روسري در اين نمايشگاه ارائه مي‌گردد، همچنين غرفه نمايشگاهي کاريکاتور به همت بسيج هنر مندان استان با موضوع آسيب‌هاي اجتماعي و آثار مخرب ماهواره مي‌پردازد.

رئيس نمايشگاه عفاف و حجاب شهرکرد خاطرنشان کرد: عرضه و فروش کتاب، سي دي، لوازم‌التحرير کودک با موضوعات حجاب و مفاهيم اخلاقي با تخفيف ١٠تا ٥٠ درصد در قالب دو غرفه در اين نمايشگاه ارائه مي‌گردد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرکرد بيان کرد: حجاب و پوشش اسلامي، آثار و فوايد فراوانى درجامعه دارد که ازجمله مهم‌ترين آنها مي‌توان به آرامش رواني، استحکام پيوند خانوادگي و استواري اجتماع اشاره نمودکه کرامت، عفت و وقار زنان و دختران نتيجه حجاب مي‌باشد.

وي هدف از برپايي اين نمايشگاه را در هفته عفاف و حجاب تبيين سبک زندگي و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب توصيف نمود و عنوان کرد: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و حفظ ارزش‌هاي اسلامي مهم‌ترين وظيفه‌اي است که همه بايد نسبت به آن اهتمام جدي داشته باشيم چون پيام خون شهداء دفاع از ارزش‌هاست و حجاب و عفاف از بزرگ‌ترين ارزش‌هاي جامعه اسلامي محسوب مي‌شوند.

دبير شوراي فرهنگ عمومي شهرستان شهرکرد، عفاف و حجاب را ضمن توسعه فرهنگ عمومي دانست و گفت: در اين نمايشگاه کارت‌هاي مسابقه پيامکي با مشارکت ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال وبختياري ارائه و تعدادي پوستر و عکس نيز در رابطه با اهميت حفظ حجاب وعفاف به مدت يک هفته در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد و در اين نمايشگاه محصولات فرهنگي حجاب و عفاف با تخفيف مناسب به متقاضيان عرضه مي‌شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاداسلامي شهرستان شهرکرد با بيان اين کە تلاش مي‌شود موضوع حجاب مجالس در اين نمايشگاه معرفي گردد افزود: در روزهاي آتي حجاب مجالس بە عنوان اولين کليد واژه‌اي کە در نمايشگاه‌هاي حجاب و عفاف ارائه شده بە معرفي حجاب کامل بانوان در مجالس عمومي مي‌پردازد.

وي خاطرنشان کرد: ايستگاه نقاشي و غرفه بازي‌هاي فکري کودکان با تکيه برمضامين اسلامي و بومي حجاب يکي ديگر از غرفه‌هاي اين نمايشگاه است کە به ارائه محصولات فرهنگي کودکان و نوجوانان مي‌پردازد.

گفتني است، اين نمايشگاه ٢٣ تيرماه تا ٥ مردادماه در دو نوبت صبح و عصر تا ساعت ٢٢ شب بە طور دائمي در مرکز بازار شهر کرد، خيابان سعدي به علاقمندان و همشهريان گرامي ارائه خدمت مي‌نمايد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۴۲

26 Dec 2019