۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۲۹۳۹۰
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری:

کانون نخستین پایگاه ابراز احساسات، پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان است

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: کانون به عنوان نخستین و مهم‌ترین پایگاه ابراز احساسات، پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان بوده و هنر و ادبیات بهترین راه انتقال پیام تربیتی به کودکان و نوجوانان است.
کانون نخستین پایگاه ابراز احساسات، پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری همایش ادبی "به رنگ باران" در چهارمحال و بختیاری را آشنایی اعضای کانون با ادبیات فولکوریک و ادبیات بومی-محلی، برقراری تعامل میان انجمن‌های ادبی ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری، معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان و تشویق، ترغیب و پایدارسازی اعضا دانست و بیان داشت: همایش‌های ادبی به "رنگ باران" با حضور اعضاء و مادران آن‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: قصه‌گویی توسط مادران، شعر و داستان‌خوانی و نقد و تحلیل آثار ادبی ازجمله برنامه‌های این همایش است و حضور کودکان و نوجوانان در این همایش‌ها زمینه بروز خلاقیت آن‌ها در عرصه ادبیات و هنر را فراهم می‌کند.

رحیمی کانون را به عنوان نخستین و مهم‌ترین پایگاه ابراز احساسات، پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان عنوان و اضافه کرد: هنر و ادبیات بهترین راه انتقال پیام تربیتی به کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هر انسانی دارای استعدادی است که در مرحله نخست باید استعدادها شناسایی و زمینه رشد آن‌ها از سوی کارشناسان و مسئولان آموزش فراهم شود.

کانون چتری برای کودکان و نوجوانان

به گزارش جهانبین نیوز؛ جلسه توجیهی کارگاه‌های تابستانی باحضور خانواده‌های اعضای مرکز فرهنگی هنری هفشجان برگزار شد.

براساس این گزارش در این جلسه که بامحوریت معرفی فعالیت‌های کانون برگزار شد تعدادی از اولیای اعضای کارگاه‌های تابستانی نیز در طرح خانواده کتاب‌خوان ثبت‌نام کردند.

تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، توسط اعضا، معرفی فعالیت‌های کانون توسط مسئول و مربیان مرکز ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این جلسه محسوب می‌شود.

گفتنی است: طرح خانواده کتابخوان طرحی فرهنگی است که در آن اعضا به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از مطالعه کتاب‌های مختلف باهدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه بهرمند شوند.

تکنیک‌های خلاقانه‌ای از هنر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش جهانبین نیوز؛ اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد بااستفاده از چسب چوب، پودر مل و رنگ آکولین تکنیک جدیدی از تابلوهای نقاشی بر روی چوب را به نمایش گذاشتند.

این دریچه از هنر که به تازگی در کارگاه‌های تابستانی مرکز مجتمع گشوده شده است هنری جذاب و خلاقانه از سری آثار خلق شده در بخش هنری محسوب می‌شود.

تابلوهای سه تکه، قاب‌های یک تکه و... با نمادهایی از طبیعت ازجمله آثار تهیه شده توسط ۱۲ نفر از اعضای این مرکز طی یک دوره ۱۵ جلسه‌ای است.

پرورش خلاقیت در اعضا، آشنایی با تکنیک‌های جدید در نقاشی و جذب اعضای نوجوان ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه‌ها محسوب می‌شود.

ترم دوم این کارگاه قرار است از نیمه دوم مرداد ماه ۹۵ آغاز به فعالیت کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۳۰

26 Dec 2019