کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره آموزش و پرورش لردگان مطرح کرد

انجام تمهيدات لازم براي برگزاري کنکور سراسري در شهرستان لردگان

سایت خبری سلام لردگان , 20 تير 1395 ساعت 10:47

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت: تمهيدات لازم براي برگزاري آزمون سراسري کنکور در اين شهرستان صورت گرفته و اين شهرستان از آمادگي کامل برخوردار است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، عبدالمجيد رئيسي پيش‌ از ظهر امروز در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان با اشاره به برنامه‌هاي سال جاري اين نهاد اظهار کرد: امروز نشست شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان در خصوص هماهنگي برگزاري کنکور سراسري، پروژه مهر، اوقات فراغت، اداره مدارس هيأت امنايي و واگذاري ظرفيت‌‎هاي بلااستفاده به بخش خصوصي تشکيل شده است.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان با اشاره به برگزاري کنکور سراسري در اين شهرستان گفت: در شهرستان لردگان آزمون سراسري کنکور دانشگاه‌ها در 19 حوزه و در رشته‌هاي رياضي، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان‌هاي خارجي در تاريخ 24 و 25 تيرماه برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه اقدامات لازم براي برگزاري کنکور سراسري در شهرستان لردگان انجام شده است خاطرنشان کرد: تمهيدات لازم براي برگزاري آزمون سراسري کنکور در اين شهرستان صورت گرفته و شهرستان لردگان از آمادگي کامل برخوردار است.

رئيسي تصريح کرد: شهرستان لردگان از ظرفيت علمي، پژوهشي و پرورشي بسيار خوبي برخوردار است و دانش‌آموزان اين شهرستان داراي استعداد و توانايي علمي خوبي هستند.

اين مسؤول ادامه داد: در تلاش هستيم امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته کنکور سراسري در شهرستان لردگان به نحوه مطلوب و مفيد برگزار و بهترين خدمات به داوطلبان اين آزمون ارائه شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 29303

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29303/انجام-تمهيدات-لازم-براي-برگزاري-کنکور-سراسري-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir