کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

جلوگيري از تاخير ازدواج در بين جوانان ضروري است/ حقوق‌هاي نجومي برخي افراد، ظالمانه و غير منصفانه است

سایت خبری سلام لردگان , 18 تير 1395 ساعت 16:10

امام جمعه لردگان، ضمن تاکيد بر ضرورت رعايت حجاب و عفاف در جامعه، گفت: بايد روحيه غيرت، عفاف و حجاب در جامعه تقويت و توسعه يابد تا آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه کاهش يابد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت حجاب و عفاف گفت: حيا و عفت يکي از ويژگي‌هاي جامعه ديني است و کساني که با حجاب برتر در جامعه حضور پيدا مي‌کنند از مصونيت بيشتري برخوردار هستند
.
وي به تأثيرات حجاب در جامعه پرداخت و افزود: استحکام خانواده، آرامش رواني، حفظ کرامت زن، حفظ سلامتي زن و استحکام جامعه اسلامي در برابر نفوذ بيگانگان از آثار رعايت کردن عفاف و حجاب است. بايد زمينه‌هاي لازم براي آگاهي هرچه بيشتر و بهتر زنان و مردان در جامعه اسلامي در راستاي حفظ حجاب و عفاف و رعايت شئونات اسلامي در جامعه فراهم شود.

انصاري يادآور شد: در گذشته مساله عفت و حيا در خانواده به مراتب بيشتر از امروز اهميت داشت و حتي رفتارهاي زن و شوهري که به هم محرم هستند در مقايسه با امروز بسيار متفاوت بود.
خطيب نماز جمعه لردگان، با اشاره به سالروز کشف حجاب رضا خان و حمله دژخيمان رضاخان به هزاران نفر در مسجد گوهرشاه خاطر نشان کرد: 21 تيرماه مصادف با حمله دژخيمان رضاخان در سال 1314 به مردم در مسجد گوهرشاه براي برداشت حجاب از سر زنان است که در اين روز هزاران نفر به خاک و خون کشيده شدند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به اينکه حقوق‌هاي نجومي برخي افراد ظالمانه و غير منصفانه است، تاکيد کرد: اين برداشت‌هاي ظالمانه و نامشروع گناه و خيانت به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

وی افزود : دریافت های نجومی برخی از مدیران و مسئولان ظلم به بیت المال و مردم است و دستگاه های نظارتی، اجزائی و قانونگذاری باید در این خصوص بیدار و هشیار باشند.

انتها پيام /630 ل
 


کد مطلب: 29270

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29270/جلوگيري-تاخير-ازدواج-بين-جوانان-ضروري-حقوق-هاي-نجومي-برخي-افراد-ظالمانه-غير-منصفانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir