۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۲۹۲۴۲
امام جمعه شهر اردل:

عيد فطر عيد آشتي دل هاي مسلمين است

امام جمعه شهر اردل گفت:عيد سعيد فطر عيد وحدت ، همدلي و آشتي دل هاي مسلمين جهان است.
عيد فطر عيد آشتي دل هاي مسلمين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر شهر اردل با تبريک عيد سعيد فطر و روز اول شوال با توصيه مومنين به رعايت تقواي الهي، پرداخت زکات فطره را واجب دانست و اظهار کرد: عيد فطر از مهمترين جشن‌ها و اعياد مسلمانان است و بر مسلمين واجب است که زکات فطره خود را پرداخت کنند و گفتن تکبير را که بر گرفته از آيات قرآن است پيش از نماز عيد فطر که از سنت‌هاي عيد است بايد خوانده شود.

سلمان پور عيد سعيد فطر عيد وحدت همدلي و آشتي دل هاي مسلمين جهان است مسلمانان جهان پس از يک ماه روزه داري و بندگي در صفوفي به هم فشرده و همدل و همراه به نماز ايستاده و وحدت اسلامي را به نمايش مي گذارند.

وي از ولايت بعنوان زنجيره استحکام وحدت اسلامي نام برد و بيان کرد: متاسفانه به خاطر حاکميت برخي از افراد و حاکمان ناصالح در کشورهاي اسلامي به اين وحدت خدشه وارد شده است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به اينکه عيد فطر جشن بزرگ بندگان خدا است، بيان کرد: از اين روز فصل جديدي به روي مومنان گشوده شده و با تداوم اين بندگي بايد همچنان در مسير اطلاعت از پروردگار متعال قدم برداشت.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۲۳

26 Dec 2019