۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۹۲۰۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

شکارچی متخلف در منطقه حفاظت‌ شده تنگ صیاد دستگیر شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیگیری و بازرسی محیط‌بانان منطقه تنگ صیاد یک شکارچی متخلف همراه دو قبضه اسلحه شکاری دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.
شکارچی متخلف در منطقه حفاظت‌ شده تنگ صیاد دستگیر شد
شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد که اقدام به شکار خرگوش کرده بود توسط نیروهای حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری دستگیر و برای تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکهمنطقه تنگ صیاد از گونه‌های جانوری و گیاهی خاص و کمیابی برخوردار است؛ گفت: حفاظت و صیانت از این گونه‌های جانوری و گیاهی لازم و ضروری است.

وی برخورد جدی با متخلفان را یکی از وظایف این سازمان دانست و افزود: در صورت مشاهده تخلف با متخلفان محیط زیست با جدیت تمام برخورد و شکارچیان متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند.

احمدی خاطرنشان کرد: با پیگیری و بازرسی محیط‌بانان منطقه تنگ صیاد یک شکارچی متخلف همراه دو قبضه اسلحه شکاری دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت محیط زیستی، گونه جانوری و گیاهی بسیار خوبی برخوردار است و دارای مناطق محیط زیستی حفاظت شده فراوانی بوده که صیانت و حفاظت از آن‌ها لازم و یک وظیفه ذاتی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای حفاظت از محیط زیست طرح بازیافت و تفکیک زباله در این استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۰۷

15 Jan 2020