۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۲۹۱۹۴
اجازه کاهش وزن‌ غیراصولی کشتی‌گیران نوجوان را نمی‌دهیم

طیبی: ترکیب تیم ملی را براساس فرایند انتخاب کردیم/ به آینده فرنگی‌کاران نوجوان خوشبین هستم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: تیم آسیایی را براساس فرآیند انتخاب کردیم تا حق به حق‌دار برسد و به نفراتی که با حضور در انتخابی زحمت کشیده بودند این فرصت را دادیم تا بتوانند خودی نشان دهند.
طیبی: ترکیب تیم ملی را براساس فرایند انتخاب کردیم/ به آینده فرنگی‌کاران نوجوان خوشبین هستم
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهمن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط فرنگی‌کاران نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آسیب‌دیدگی خاصی نداریم. کشتی‌گیران اضافه‌وزن آنچنانی هم ندارند و شرایط وزنی آنها هم کنترل‌شده است.

وی ادامه داد: تیم آسیایی را براساس فرآیند انتخاب کردیم تا حق به حق‌دار برسد و به نفراتی که با حضور در انتخابی زحمت کشیده بودند این فرصت را دادیم تا حداقل بتوانند خودی نشان دهند. موفقیت در این مسابقات می‌تواند زمینه‌ای برای موفقیت در مسابقات جهانی باشد. براساس نتایجی که کشتی‌گیران در رقابت‌های آسیایی کسب می‌کنند و پس از حضور در یکی دو تورنمنت دیگر، ترکیب تیم جهانی نهایی خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: شرایط نوجوانان امسال خیلی خوب است و به آینده این تیم خوشبین هستم چراکه کارهای زیربنایی که در طول یک سال گذشته انجام شده است جواب داده است. خوشبختانه آگاهی مربیان ما هم بسیار بالا رفته است و اجازه وزن‌ کم‌کردن‌های غیراصولی که در گذشته عمر دوران قهرمانی کشتی‌گیران را کم می‌کرد نمی‌دهیم.

بهمن طیبی خاطر نشان کرد: پیش از این نوجوانان ما نهایتا می‌توانستند در رده جوانان موفق باشند، اما با سخت‌گیری‌هایی که انجام شده است در کنار آموزش مربیان برای جلوگیری از وزن کم‌کردن‌های غیراصولی این امید را داریم تا کشتی‌گیران خوبی را به بزرگسالان که محل اصلی نتیجه‌گیری است تحویل دهیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۶:۴۷

26 Dec 2019