کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

تداوم اهتزاز پرچم مبارزه با مستکبران با حضور در راهپیمایی روز قدس

10 تير 1395 ساعت 20:24

مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: باید با حضور در صحنه‌های مختلف ازجمله راهپیمایی روز قدس پرچم این مبارزه را همیشه در اهتزاز نگه دارند.


احمدرضا بسیج مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: براساس آنچه که در تاریخ مکتوب است و براساس مشاهدات میدانی و تحقیقات محققین کاری که رژیم اشغال‌گر قدس با همکاری و دسیسه انگلستان انجام داده طبق یک نقشه بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه این اشغال به دسیسه صهیونیسم جهانی و انگلستان برای جهانی‎سازی و جهانی شدن قوم یهود صورت می‌گیرد بیان داشت: در این بین کشورها و مردمانی که از اهداف شوم صهیونیسم مطلع نباشند نسبت به این مساله بی‌تفاوت و گاه آن‌را به عنوان یک واقیعت پذیرفته و حتی حاضر به برقراری رابطه با این رژیم می‌شوند.

بسیج تاکید کرد: بزرگان ما ازجمله حضرت امام خمینی (ره) براساس بینش دقیق و اشرافیت بر مباحث تاریخی با اعلام روز جهانی قدس پرچم مبارزه با صهیونیسم ا به احتزاز درآوردند تا اولا ظلم این رژیم، اهداف آن‌ها و مظلومیت مردم فلسطین مورد غفلت و فراموشی قرار نگیرد و ثانیا زمینه‌سازی لازم برای آمادگی و تجهیز امت اسلامی را برای جلوگیری از اهداف شوم صهیونیسم انجام شود.

مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توصیه می‌کنم مردم نسبت به اعتماد به افکار و آرمان‌های بلند امام و مقام معظم رهبری و اینکه آنان مفسران و مبلغان امروزی دین مبین اسلام هستند به تحقیق و تفحض پیرامون نظام صهیونیسمی و اهداف کلان آن‌ها مبادرت ورزند افزود: این امر موجب می‌شود تا آن‌ها از شبهاتی که در این حوزه وجود دارد در راستای اهداف یهودی‌ها عملی مرتکب نشوند.

وی ادامه داد: باید با حضور در صحنه‌های مختلف ازجمله راهپیمایی روز قدس پرچم این مبارزه را همیشه در اهتزاز نگه دارند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 29140

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29140/تداوم-اهتزاز-پرچم-مبارزه-مستکبران-حضور-راهپیمایی-روز-قدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir