۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۹۰۹۵
مديرکل استاندارد چهارمحال و بختياري:

توليد کالاهاي باکيفيت در استان لازم و ضروري است

مديرکل استاندارد چهارمحال و بختياري گفت: امسال هشت فقره گواهينامه تاييد صلاحيت کنترل کيفي واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري صادر شده است.
توليد کالاهاي باکيفيت در استان لازم و ضروري است
به گزارش جهانبین نیوز عبدالله نظري در گفت‌وگو با خبرنگار اساتید برتر، با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاري در استان اظهار کرد: امسال هشت فقره گواهينامه تاييد صلاحيت کنترل کيفي واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري صادر شده است.

مديرکل استاندارد چهارمحال و بختياري ادامه داد: از ابتداي سال جاري تاکنون پنج فقره گواهينامه تائيدصلاحيت مسؤلان کنترل کيفي واحدهاي توليدي در استان تمديد شد.

وي بيان داشت: بازرسان اداره‌ کل استاندارد چهارمحال و بختياري نظارت کافي و مستمر بر روند کيفي توليدات کالاها در چهارمحال و بختياري دارند و توليد کالاهاي با کيفيت در استان لازم و ضروري است.

نظري خاطرنشان کرد: در سال جاري در راستاي ارائه خدمات مطلوب‌تر ۱۶ دوره آموزشي براي کارکنان اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختياري برگزار شد.

مديرکل استاندارد چهارمحال و بختياري افزود: از ابتداي سال جاري ۶ فقره گواهينامه انطباق معيار مصرف انرژي در چهارمحال و بختياري صادر شده و اصلاح الگوي مصرف نيروي انرژي نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي دارد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۳:۱۵

17 Feb 2020