کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کودک کشی در غزه و فلسطین مصداقی از حقوق بشر آمریکایی

9 تير 1395 ساعت 9:56

امروز و روزهای دیگری که هزاران جنایت ازناحیه استکبار رخ داده است روزمبارزه با حقوق بشری است که مظلومانه اما مقتدرانه زیرچکمه جلادان آمریکایی فریاد عزتمندی سرداده اند.


احسان ربیعی در یادداشتی به جهانبین نیوز نوشت: آثارحمایت غرب از حقوق بشر در حمایت از تحرکات تروریستی روشن است!

۸تیرماه سالروز حمله ناجوانمردانه شیمیایی توسط دشمن به سردشت است حرکت خبیثانه ای که اولین و آخرین جنایت وحشیانه او نبود.

انقلاب اسلامی در مسیر پرفراز و نشیب خود بارها و بارها چه در زمان تحرکات انقلابی و چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون که سالها از پیروزی انقلاب و پایان جنگ می گذرد این اتفاقات را لمس کرده و قلب ملت از این حرکات ددمنشانه دشمن به کرات جریحه دار شده است.

انفجار۷تیر،ترورهای ناجوانمردانه، بمب گذاری، حمله به هواپیمای مسافربری نمونه های اندکی از سیل ویرانگر تهاجمات دشمن به این ملت است.

این روش دشمن فقط به کشور مامحدود نمی شود بلکه او هرجا حرکت آزادی خواهی و استقلال طلبی که معارض منافع شیطانی استکبار است، به سمت آن نهضت خواهدتاخت.

کودک کشی درغزه وفلسطین وجنایات بی شرمانه درافغانستان وعراق و یمن که گاه مستقیم وگاه به طورنیابتی انجام می شود سندننگینی ازمبارزه استکباری غرب باانسانیت است.

فجایعی که سردمداران کثیف استعماری درسالیان گذشته در ایران ژاپن عراق افغانستان وبسیاری کشورها که درخیلی از آنها بااستفاده از سلاح شیمیایی مرتکب شدند گویای این واقعیت که آنها بدنبال تسلط بی قید وشرط بر انسانیت هستند وبرای رسیدن به هدف شیطانی از هرسلاحی استفاده خواهندکرد چون مدافع حقوق بشرغربی هستند.

درست است حقوق بشری که آنهامنادی دفاع از آن هستند حقوقی است که متناسب با خواست جامعه غربی و معارض باهدف استعماری بوده و در واقع بشر در دیدآنها جامعه سکولار و بی بندوبارغرب است.

امروز و روزهای دیگری که هزاران جنایت ازناحیه استکبار رخ داده است روزمبارزه با حقوق بشری است که مظلومانه اما مقتدرانه زیرچکمه جلادان آمریکایی فریاد عزتمندی سرداده اند.

آری غربیان فقط ازحقوقی دفاع می کنند که منطبق برسیاست نظام سلطه باشد.

سرکوب پیشرفتهایی مثل دانش هسته ای درایران ازروی دلسوزی سیاستمداران زرو زور نیست واگراین پیشرفت درجامعه همسو با آنان باشد نه تنها سرکوب نمیشود و نه تنها از ذره بین اتحادیه اروپا و سازمانهای ساختگی نمیگذرد بلکه پیمان مانور پیمان آنها تیتراول رسانه های بین المللی می شود.

پیشرفت هسته ای اگر در ایران باشد باید متوقف شود باید قلب راکتور اراک جراحی و به جای آن بتون ریخته شود بایدآب سنگین تعطیل شود وبسیاری ازبایدهای دیگر...

دانش غیرغربی معارض حقوق بشر آمریکایی است اماکشتار وحشیانه جنایات بی رحمانه و سیاه بخت کردن نسلهای انسانی بااستفاده از خردل و...خدمت به بشریت است.

ترور و پشتیبانی از گروههای تروریستی داعش و القاعده هم فقط در راستای دفاع از حقوق بشری انجام میشود که منفعت بشرآمریکایی را به همراه دارد.

این روزها که یادآور جنایات وحشیانه این طرفداران به اصطلاح حقوق بشر است نگاهی تیزبین داشته باشیم که درمساله برجام ازحق میلیونها انسان به نفع کدام جامعه بشری دفاع شد؟

نسلهای آینده در کدام جوامع از سیاستمداران جامعه خود به عنوان قهرمان و مایه فخرملت یادخواهند کرد.

قضاوت را به نسلهای آینده بسپاریم.

مصادف شدن هشتم تیرماه و روز قدس یاد آور ظلم های بی شرمانه ای ایست که نه تنها آمریکا و هم پیمانش آزادانه مرتکب می شوند بلکه حقوق بشر نیز از آن هاحمایت کرده و ما با حضورمان در برابر این ظلم ها می ایستیم.

جنایت های آمریکا با هم پیمانش در طول تاریخ برهیچ کسی پوشیده نیست با برگ زدن تاریخ مصادیق فراوانی از حنایت های استکبار جهانی و اسرائیل دیده می شود و همین امر موجب می شود بیش از پیش با عزمی راسخ در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و  با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشت محکمی بر دهان آن ها زده و از کودکان و مردم مظلوم فلسطین عراق افغانستان، سوریه و سایر مناطق دفاع کنیم.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 29089

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29089/کودک-کشی-غزه-فلسطین-مصداقی-حقوق-بشر-آمریکایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir