۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۹۰۳۱
دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري خبرداد:

فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي آغاز شد

دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري از آغاز فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي خبر داد و گفت: اين جشنواره در دو بخش عمومي و تخصصي ويژه گروه سني ۱۳ سال به بالا برگزار مي‌شود.
فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد کريمي دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با اساتيد برتر، با اشاره به آغاز فراخوان نخستين جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي اظهار کرد: اين جشنواره در دو بخش عمومي و تخصصي ويژه گروه سني ۱۳ سال به بالا برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: علاقمندان به شرکت در بخش تخصصي جشنواره مي‌توانند آثار خود را در بخش‌هاي طراحي قالب سايت و وب سايت، کدنويسي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه و اينفوگرافي نماز تهيه و به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند.

کريمي تصريح کرد: همچنين وبلاگ نويسي، طراحي استيکرهاي نمازي، شبکه‌هاي اجتماعي، پاورپوينت سازي، آلبوم‌هاي تصويري از موضوعات بخش عمومي اين جشنواره به شمار مي‌رود.

دبير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري ،آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره را ۲۵ مردادماه اعلام کرد و گفت: آيين اختتاميه جشنواره با معرفي ۵۰ اثر برتر در مهرماه امسال در شهرکرد برگزار مي‌شود.

کريمي خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را به آدرس اينترنتيchb-namaz.ir ارسال و در صورت نياز با اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس بگيرند.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۲:۱۸

5 Jan 2020