کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير امور قرآني تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري خبر داد؛

برگزاري 37 محفل قرآني در چهارمحال و بختياري

31 خرداد 1395 ساعت 13:43

مدير امور قرآني تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: 37 محفل قرآن باحضور اساتيد بين‌المللي در چهار محال و بختياري برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، مهدي پرتويي مدير امور قرآني تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سراسر اين استان ۱۵۱ مرکز قرآني به صورت خود گردان در حال فعاليت هستند.

وي از بودجه‌اي که براي فعاليت‌هاي قرآني در نظر گرفته شده است خبر داد و تصريح کرد: تنها ۲۰۰ ميليون تومان براي فعاليت‌هاي قرآني اختصاص داده شده است که اين مبلغ بسيار اندک بوده و اکثر افراد به صورت خود گردان و خود جوش در حال فعاليت هستند.

پرتويي از راه‌اندازي مجمع خيرين قرآن و عترت نيز خبر داد و خاطرنشان کرد: بانک رسالت آماده کمک خيرين به شماره حساب ۱۰۴۶۴۴۴۴۴۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۳۵۱۵۴۶۰۹ است.

وي با اشاره به اينکه مشارکت‌هاي مردمي را بايد افزايش داد گفت: با جذب مشارکت‌هاي مردمي مي‌توان به موسسات و کلاس‌هاي قرآني کمک کرد.

پرتويي يادآور شد: امسال حال و هواي جزءخواني در استان بسيار خوب بود و از قاريان بومي نيز در اين مراسم استفاده شد.

وي از ديگر برنامه‌هاي قرآني در استان خبر داد و تاکید کرد: تشکيل کلاس‌هاي سنتي در مساجد، استفاده از ظرفيت قاريان و موذنين بومي، برگزاري جشنواره اتحاديه موسسه قرآن و... از مهم‌ترين برنامه‌هايي است که در پيگيري و يا انجام شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28995

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28995/برگزاري-37-محفل-قرآني-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir