۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۸۹۵۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

باید موضع‌گیری مؤمنان انقلابی، دشمنان را منفعل کند/ دوران تحریم دوران تلاش است نه چشم‌دوختن به بیگانه

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید مؤمنان انقلابی در برهه‌های مختلف چنان موضع‌گیری کنند که دشمن را منفعل سازند نه اینکه باعث قوت قلب دشمن شده به او شجاعت دهند.
باید موضع‌گیری مؤمنان انقلابی، دشمنان را منفعل کند/ دوران تحریم دوران تلاش است نه چشم‌دوختن به بیگانه
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب لازم و ضروری است که جامعه انقلابی باشد.

وی برای انقلابی بودن جامعه لوازم و نشانه‌هایی برشمرد و افزود: داشتن این لوازم و نشانه‌ها به همراه بی‌بصیرتی درست نیست و در این بین ناسازگاری به وجود می‌آید.

نکونام با تأکید بر اینکه هر فرد انقلابی در شرایط خاصی وظایف و مسئولیت‌های خاصی برعهده دارد ادامه داد: توجه به این وظایف بسیار مهم و ضروری است و باید مؤمنان انقلابی در برهه‌های مختلف چنان موضع‌گیری کنند که دشمن را منفعل سازند نه اینکه باعث قوت قلب دشمن شده به او شجاعت دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه شاهد آنیم که برخی از افراد از این اصل بزرگ انحراف پیدا کرده و مطابق میل دشمن موضع‌گیری می‌کنند و در میان سخنانشان خواسته‌ها دشمن نمایان می‌شود.

نکونام بیان داشت: دوران تحریم دورانی است که نیازمند تلاش ما بوده و باید در این دوران با اتکا به توان داخلی به مقابله با تحریم رفته راه را برای رسیدن دشمن به خواسته‌هایش مسدود کنیم.

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرد: طبق فرمایشات ایشان اکنون که تحریم‌ها برداشته نشده‌اند لازم و ضروری است که چهره واقعی دشمن را که بسیار خبیث و نازیبا است به همه بشناسانیم اما شاهد آنیم که برخی به‌جای این کار خلاف آن عمل کرده راه خود را می‌روند نه راه جامعه را.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عدم وجود بصیرت در بین مردم و مسئولین را راهی برای موجب نفوذ شدن دشمن عنوان و تأکید کرد: برای جلوگیری از این اتفاق نیاز داریم که از سرمایه‌های درونی بهره بگیریم نه اینکه با افراطی‌گری، انقلابی‌گری و تندروی به برخی از چهر‌ه‌های ارزشمند انقلابی به چهره آن‌ها خدشه وارد کنیم.

نکونام متهم کردن افراد انقلابی ازجمله برخی از مورخین مشهور و پرده‌دار انقلابی را به غیرانقلابی و غیرمعقول بودن یک ضایعه بزرگ و اساسی دانست و یادآور شد: مخدوش کردن چهره انقلاب به دست خود کار درستی نیست و نباید گام در این راه نهیم.

امام‌جمعه شهرکرد بیان داشت: افراد انقلابی عرصه وسیعی برای انقلاب قائل هستند و این افراد برای نظام و کشور ارزش زیادی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور جوانان انقلابی، مؤمن و ولایتمدار برای کشور بسیار باارزش است تأکید کرد: نباید این جوانان را به بهانه اینکه از قبل انقلابی نبودند نادیده گرفت چون انحراف جامعه را درپی خواهد داشت.

نکونام با اشاره به حضور جوانان انقلابی و فعال در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این جوانان در مقابل هنجارشکنی‌ها موضع‌گیری کرده و امر به معروف و نهی از منکر را به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی حضور جوانان در صحنه را بسیار مهم و ضروری عنوان و ادامه داد: هدایت انقلاب با حضور این افراد در صحنه محقق می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۰۴

26 Dec 2019