۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۸۹۳۳
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

تقویت بنیه علمی با آموزش‌های غیرمستقیم هدف بازی و سرگرمی در کانون است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت بنیه علمی اعضا بوسیله آموزش‌های غیرمستقیم و تقویت فکر و رشد علمی اعضا از راه بازی و سرگرمی مهمترین هدف در برگزاری کارگاه‌های "گلایدر هواپیما" محسوب می‌شود.
تقویت بنیه علمی با آموزش‌های غیرمستقیم هدف بازی و سرگرمی در کانون است
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از برگزاری کارگاه‌ها و فعالیت‌های جدید در مراکز استان خبر داد و اظهار کرد: کارگاه "هواپیما و گلایدر" از جمله عنوان‌های جدید در ثبت‌نام این کارگاه‌ها محسوب می‌شود که با تجهیزات و ابزار مناسب پشتیبانی می‌شوند.

وی با تاکید بر تقویت بنیه علمی اعضا بوسیله آموزش‌های غیرمستقیم تصریح کرد: تقویت فکر و رشد علمی اعضا از راه بازی و سرگرمی مهمترین هدف در برگزاری کارگاه‌های "گلایدر هواپیما " محسوب می‌شود.

مدیرکل کانون با اشاره به تولید دستگاه‌های برش و ماکت هواپیما در این فعالیت بیان داشت: علاوه‌بر تقویت علمی و رشد فکری اعضا در این کارگاه مهارت‌های جسمی این اعضا نیز پرورش پیدا می‌کند و در بخش مونتاژ این قطعات عضو با دنیای جدیدی از علم و سرگرمی مواجه می‌شود که در پرورش خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان بسیار موثر است.

گفتنی است این کارگاه‌ها با استقبال خوب خانواده‌ها و اعضای پسر مرکز روبه‌رو شده است و با همکاری پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۸:۴۴

26 Dec 2019