۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۸۹۰۱
فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري:

بیش از 2 هزار کیسه برنج قاچاق در شهركرد متوقف شد

فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: در بازرسي به‌عمل آمده از يك دستگاه كاميون كشنده FH حامل كالاي قاچاق 2 هزار و ۲۰۰ كيسه برنج ۱۰ كيلوگرمي قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.
بیش از 2 هزار کیسه برنج قاچاق در شهركرد متوقف شد
سرهنگ فضل‌اله معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري برزويي در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پس از کسب خبري مبني‌بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري به سمت استان‌هاي مركزي كشور، ماموران پليس‌راه شهركرد–اصفهان طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.

وي تصریح کرد: ماموران در اين محور مواصلاتي حين كنترل ترافيك و برخورد با تخلفات رانندگي يك دستگاه كاميون كشنده FH حامل كالاي قاچاق را متوقف کردند.

برزويي خاطرنشان كرد: در بازرسي از اين خودرو 2 هزار و ۲۰۰ كيسه برنج ۱۰ كيلوگرمي قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.

معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، از عموم مردم خواست: هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس، به تلفن يا پيامك ۱۱۰، مرکز فوريت‌هاي پليسي، گزارش كنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۴:۵۰

26 Dec 2019