کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدير کل تبليغات اسلامي استان و مسئولين شهرستاني:

30 نفر از فعالان حوزه فرهنگي شهرستان اردل تجليل شدند

17 خرداد 1395 ساعت 12:32

در مراسمي با حضور مديرکل تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري و مسئولين شهرستاني از 30 نفر از فعالان فرهنگي و قرآني شهرستان اردل تجليل شد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مرتضوي، مديرکل تبليغات اسلامي چهار محال وبختياري در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: کار فرهنگي بسيار پيچيده و عميق است و ما کارهاي عقب مانده زياد در اين مقوله داريم .

مرتضوي افزود: دشمن در جبهه جنگ فرهنگي خيلي عميق و قوي ورود کرده و به اين نتيجه رسيده اند که ايران اسلامي را بعنوان محور مقاومت با هر وسيله و نيرنگي از بين ببرند .

وي بيان کرد: دشمن مي داند که در مقوله جنگ سخت نمي تواند حريف ايران اسلامي شود و تمام برنامه هاي خود را در زمينه جنگ نرم پي ريزي و برنامه ريزي کرده و اثرات اين جنگ هم در جامعه مشاهده مي شود.

مرتضوي تاکيد کـرد: بحث نفوذ که مقام معظم رهبري مطرح مي کنند بسيار حائز اهميت بوده و طبق اسناد معتبر دشمن در تمامي مقوله هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... مي خواهد نفوذ کند .

مديرکل تبليغات اسلامي چهار محال وبختياري اتحاد بين فعالين فرهنگي را يکي از عوامل اجرايي برنامه هاي فرهنگي دانست و افزود: بايد اختلافات تضاد فکري بين هم را کنار بگذاريم و از تنوع فکري که باعث پويايي فرهنگي مي شود جهت هر چه بهتر اجرايي شدن برنامه ها استفاده کرد.

در اين مراسم از روحانيون مستقر و هجرت، مسئولان مؤسسات و خانه‌هاي قرآني، هيئات مذهبي و مجريان برپايي اعتکاف در شهرستان اردل با اهداي هدايايي قدرداني و تجليل شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 28815

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28815/30-نفر-فعالان-حوزه-فرهنگي-شهرستان-اردل-تجليل-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir