کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

کاروان عاشقان و دلدادگان به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند

13 خرداد 1395 ساعت 16:12

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: کاروان عاشقان و دلدادگان امام خميني (ره) که از سراسر شهرستان بن به صورت همزمان روز پنجشنبه ساعت ۱۸ با بدرقه گرم و پرشور مسئولين شهرستان از گلزار شهداي شهر بن عازم بارگاه ملکوتي امام خميني (ره) مي شوند.


به گزارش جهانبین نیوز  سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن  در گفت‌وگو با زنگ خبر اظهار کرد: همزمان با سالروز قيام ۱۵ خرداد که منشا و مبدا انقلاب اسلامي است و قيام رهبر کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و سالروز ارتحال آن امام عزيز،کاروان عاشقان و دلدادگان امام خميني (ره) از سراسر شهرستان بن به صورت همزمان روز پنجشنبه ساعت ۱۸ با بدرقه گرم و پرشور مسئولين شهرستان از گلزار شهداي شهر بن عازم بارگاه ملکوتي امام خميني(ره)مي شوند.

وي افزود: هدف از برگزاري اين برنامه تجديد ميثاق با آرمان هاي امام (ره) و همچنين لبيک به ولي امر زمان، ولي فقيه، امام خامنه اي است و امسال بيشتر تلاش شده که افرادي که سفر اولشان بوده و تا به حال در اين مراسم شرکت نکرده اند، در اولويت اعزام قرار بگيرند و به اين سفر اعزام بشوند.

موسوي گفت: مردم هميشه در صحنه شهرستان بن که در تمام مدت به اين نظام و انقلاب عشق و اردات خودشان را نشان داده اند امسال هم حضور پرشور و بي نظير را داشته، و روستا ها و شهرها خودشان را آماده ميکنند که يک بار ديگر در اين مراسم معنوي حضور پيدا کنند و از فرمايشات مقام معظم رهبري استفاده بکنند.

وي گفت: استقبال امسال مردم به قدري زياده بوده که توان شهرستان جواب گوي اين همه عشق و ارادت نيست، و لذا در سطح شهرستان هم برنامه هاي بسيار زياد و متنوعي تدارک ديده شده که کساني که در شهرستان هستند از اين برنامه هاي استفاده کافي را ببرند.

وي افزود: براي اين مسير و مسير انقلاب تمام توان شهرستان را به کار گرفته‌ایم و تمامي مسئولان شهرستان هم، با تمام تلاش پيگير هر چه بهتر برگزار شدن اين مراسم هستند که ان شاالله همه عزيزان به سلامت به اين سفر تشريف ببرند و به سلامت هم برگردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 28752

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28752/کاروان-عاشقان-دلدادگان-مرقد-امام-ره-اعزام-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir