۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۸۷۲۳

سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری با یک روز تاخیر انجام می شود

ویزر بهداشت و درمان کشور با یک روز تاخیر، 22:30 امشب وارد شهرکرد شده و برنامه های خود ازجمله شرکت در همایش تجلیل از خیرین و افتتاح مرکز سلامت جامعه شهر فرادنبه را دنبال می کند.
سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری با یک روز تاخیر انجام می شود
به گزارش جهانبین نیوز، سفر دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به استان چهارمحال و بختیاری با یک روز تاخیر انجام می شود.

دکتر هاشمی 22:30 امشب وارد شهرکرد شده و صبح روز پنج شنبه در همایش تجلیل از خیرین سلامت در  سالن ابن سینا شرکت می کند.

وزیر بهداشت تا عصر روز پنج شنبه ۱۳ خرداد، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان شهرستان های شهرکرد و بروجن، در چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

کلنگ زنی ساختمان بیمارستان بروجن، افتتاح آزمایشگاه و مرکز مشاوره خانواده بروجن، و شرکت در نشست کارگروه سلامت امنیت غذایی در شهرکرد، از برنامه های روز اول سفر وزیر بهداشت به استان است.

افتتاح مرکز ناباروری حضرت زهرا (س) و بخش لیبر بیمارستان هاجر (س) شهرکرد، بازدید از درمانگاه در دست ساخت بیماران خاص و روند توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، شرکت در همایش تجلیل از خیرین سلامت و افتتاح پروژه های خیرین در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس، از برنامه های وزیر بهداشت در دومین روز سفر به چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۱۶

26 Dec 2019