کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري:

صنعتگرانِ مشتاقِ فعاليتِ مجدد در حوزه صنعت، نیاز به حمایت جدی دارند

9 خرداد 1395 ساعت 9:05

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: صنعتگران داراي واحدهاي صنعتي و طرح‌هاي راكد در استان مشتاق فعالیت مجدد در این عرصه هستند که این امر نیازمند حمایت از آن‌ها است.


عليرضا شفيع‌زاده مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رسيدگي به موانع توليد و فعاليت در حوزه صنعت يك تكليف است.

وی تصریح کرد: با عنایت به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و باتوجه به تاکید صورت گرفته از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز ریاست سازمان متبوع مبنی‌بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار‌ی‌های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مساعدت و همراهی با کارآفرینانی که بنابه هر دلیل موفق به اجراء و تکمیل طرح خود نشده‌اند، مي‌طلبد حمايت ويژه‌اي محقق شود.

رئيس هيات مديره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی باید در جهت اجرای سیاست‌های دولت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حرکت کند که این سیاست‌ها درواقع همان حمایت از تولید و تولیدکننده است.

شفیع‌زاده با بیان اینکه در این راستا با تشکیل مستمر جلسات کمیته پایش اين شرکت باحضور اعضا، صنعتگران و سرمایه‌گذاران مشکلات به دقت بررسی و در جهت حل آنها به ایشان کمک مي‌شود افزود: در چهارمين نشست كارگروه ويژه بررسي و پايش قراردادهاي راكد شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري معضلات ۹ واحد صنعتي مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هاي مذكور باحضور رئيس اتاق بازرگاني، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت، نمايندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونين و كارشناس حقوقي اين شركت بررسي گرديد و تصميماتي براي برطرف شدن هرچه سريع‌تر موانع توليد اين طرح‌ها براساس ساز و كارهاي منطقي و البته اصولي اخذ گرديد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري بر خدمت بي‌منت به حوزه صنعت اشاره كرد یادآور شد: باید براي رفع موانع و مشكلات حوزه صنعت متوليان امر بي‌منت اما جدي و مصمم اقدام كنند زيرا مردم بر اين امر محق بوده و باتوجه به ارتباط مستقيم صنعت با حوزه اشتغال‌زايي، رفع بيكاري و نيز توسعه اقتصادي استان اين يك وظيفه و تكليف اجتماعي و اخلاقي براي همه ما است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 28683

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28683/صنعتگران-مشتاق-فعاليت-مجدد-حوزه-صنعت-نیاز-حمایت-جدی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir