۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۸۶۲۵
كارشناس مسائل ديني:

شهدا راه خود را به درستي شناختند

كارشناس مسائل ديني گفت: شهدا راه خود را شناختند و طي مسير کردند و اميدواريم ما ومسئولين با الگو گيري از وصاياي شهدا بتوانيم قدردان شهيدان عزيز باشيم.
شهدا راه خود را به درستي شناختند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، حجت‌‌الاسلام قاسم‌پور كارشناس مسائل ديني، در ياداواره شهداي پايگاه امام حسن مجتبي (ع) لردگان گفت: شهدا انسان‌هايي بودند که براي ما قابل درک و توصيف نيستند، مگر اينکه انسان خودش با آنان مانوس باشد.

وي ادامه داد: شهدا آبروي اين نظام هستند و نبايد کاري انجام دهيم که پيش اين شهدا شرمنده باشيم و بايد راه شهدا را ادامه دهيم که در راه دين فداکاري کردن و براي اسلام سربازي شجاع بودند.

حجت‌الاسلام قاسم‌پور ولايت‌مداري، را شاخص‌ترين وصيت شهدا عنوان کرد و تاکید کرد: پشتيباني از ولايت‌فقيه به عنوان اصل اساسي در وصاياي شهدا به شمار مي‌رود.

وي افزود: در تمام وصيت‌نامه‌هاي شهدا اطاعت از رهبري و ولايت‌فقيه توصيه و تاکيد شده است.

وي گفت: ولايت‌مداري با پيام و شعار تحقق پيدا نمي‌کند و بايد کار عملي در اين خصوص انجام شود چراکه پيام مهم و درس عملي شهدا ولايت‌مداري است.

قاسم‌پور در بخش ديگر سخنانان خود با اشاره به اينکه حفظ حجاب و عفاف يکي ديگر از نکات مهمي است که در وصاياي شهدا آمده است افزود: شهدا به بانوان و زنان ايران اسلامي توصيه کردند که اگر مي‌خواهيد در مسير شهدا گام برداريد حجاب خود را حفظ کنيد.

وي تصريح کرد: امروز برخي افراد در کشور به گونه‌اي صحبت مي‌کنند که مي‌خواهند روحيه بي‌تفاوتي و بي‌مسئوليتي را در جامعه اشاعه دهند که اين بر خلاف مسير و راه شهدا است، چون شهدا مجريان عملي امر به معروف و نهي از منکر و با الگوگيري از امام حسين (ع) و هدف‌شان الهي بود.

در پايان اين مراسم  از خانواده‌هاي معظم شهداي پايگاه امام حسن مجتبي (ع) لردگان تجليل بعمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۵۳

26 Dec 2019