۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۸۵۴۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

۱۵ خرداد نقطه عطف سرآغاز انقلاب اسلامي است/مردم، رهبر و روحيه‌ شهادت‌طلبی سه عنصر حماسه‌ساز در 15 خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطف سرآغاز انقلاب اسلامي است و علت اهمیت نكوداشت ۱۵ خرداد، این است که هدايت و شناسنامه انقلاب از آنجا صادر شد.
۱۵ خرداد نقطه عطف سرآغاز انقلاب اسلامي است/مردم، رهبر و روحيه‌ شهادت‌طلبی سه عنصر حماسه‌ساز در 15 خرداد
علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همه آن چیزی که امروز ایران اسلامی به آن دست یافته است از برکت امام راحل است و در واقع وی با رهبری الهی و پیامبرگونه خود توانست انقلاب اسلامی را در دنیا سربلند کند.

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) خاطرنشان کرد: تعليم و تربيت از شئون الهی است و خداي سبحان این موهبت ارزشمند را به پیامبران، امامان معصوم (ع) و بندگان برگزیده خود ارزانی داشته تا مسیر هدایت را به انسان‌ها نشان دهند.

گرجی ادامه داد: امام موسی کاظم (ع) الگوی گذشت و بردباری بود و به همین سبب وی را "کاظم" خواندند و طبق منابع معتبر به باب قضاء‌الحوائج عندالله معروف و عابدترین، داناترین و بخشنده‌ترین مردم زمانه‌اش بود.

مسئول کمیته مراسم ستاد بزرگداشت رحلت امام (ره) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ايستادگي در برابر تحميل و نفوذ قدرت‌هاي خارجي و سازش نكردن با اين قدرت‌ها از خصوصیات خط فکری امام خمینی است.

وی با بیان اینکه شخصیت تأثیرگذار امام خمینی همواره بر شكستن حصار تحجر و التقاط در فهم و عمل اسلامي و التزام به اسلام ناب محمدي (ص) اصرار داشت اضافه کرد: حفظ نظام در رأس تأکیدات امام خميني (ره) است.

گرجی با تاکید بر اینکه حمايت از مستضعفين، حفظ وحدت و يكپارچگي، دفاع از پابرهنگان و محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌های امام خميني (ره) بود که بر تارک تاریخ ثبت‌شده و راهگشای ملت‌های دنیا است یادآور شد: اخلاص، اتکا به خداوند منان، شجاعت در همه مراحل، تواضع، خدامحوری، ايمان به مردم، غيرت ملي، بيداري اسلامي و عدم تعلق به زخرف دنيا از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت امام (ره) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ۱۵ خرداد را نقطه عطف سرآغاز انقلاب اسلامي دانست و گفت: علت اهمیت نكوداشت ۱۵ خرداد، این است كه هدايت و شناسنامه انقلاب از آنجا صادر شد و پیوندهای معنوی توده‌های مسلمان با مرجعیت دینی و فرهنگ ظلم‌ستیزی تشییع شکل گرفت.

مسئول کمیته مراسم ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: توجه به لايه‌هاي عميق پيدايش و ظهور قيام ۱۵ خرداد، تحليل و تبيين ابعاد و ريشه‌هاي بروز قيام ۱۵ خرداد و تشريح جايگاه و نقش بي‌بديل رهبري امام (ره) در قيام ۱۵ خرداد از اهداف گرامیداشت این روز در کشور است.

وی در انتها ۱۵ خرداد را روز نمایش ظلم رژیم ستم‌شاهی عنوان و تاکید کرد: مردم، رهبر و امام، انگيزه‌ي مذهبي و روحيه‌ شهادت‌طلبی سه عنصر حماسه‌ساز این روز بود و به‌منظور گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد مراسم و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای همه نقاط محوری این استان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۳۳

29 Dec 2019