۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۸۴۵۵

کاهش آمار بيکاري هدف اصلي چهارمحال و بختياري است

استاندار چهار محال و بختياري گفت: هدف اصلي ما بر اين است که تا پايان سال جاري آمار بيکاري را تا پنج درصد کاهش دهيم.
کاهش آمار بيکاري هدف اصلي چهارمحال و بختياري است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ایران خبر، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست با قشرهای کارگری در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به این استان مصوبات خوبی را داشتیم که تاکنون توانسته‌ایم در پروژه جاده‌های فرعی و اصلی، آب شرب، گازرسانی، فرهنگی، عمرانی اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های زیادی برای افتتاح پروژه‌ها در این استان شده است تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌ها در استان تحول عظیمی نیز صورت گرفت.

سلیمانی به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: بعد از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کارهای بسیار خوبی مانند افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی با بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در این استان شد.

وی با با اشاره به شعار سال جدید که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می‌باشد گفت: کارها نباید در حد گفتگو و بیان باشد بلکه باید در حد توان کار را به صورت انقلابی انجام داد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاری اهلیت و توان مالی و تخصص کار را داشته باشد باید خیلی سریع و راحت مجوزهای لازم به آن‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه سیستم بانکی باید قوی‌تر عمل کند اذعان داشت: بانک‌ها باید برنامه هدفمندی را برای خود ترسیم کرده و طبیق آن برنامه پیش روند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید توجه کنیم که مصرف داخلی داشته و این فرهنگ را در ادارات و سیستم خانواده‌ها نیز نهادینه کنیم.

سلیمانی یادآور شد: امید است تا پایان سال بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری دست به دست هم دهند و آمار روشن و امیدوارکننده‌ای را ارائه دهند.

انتهای پیام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۶:۰۳

26 Dec 2019