۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۸۲۴۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولت نباید در مساله اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه کننده تبدیل شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد لازمه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فرماندهی و برنامه‌ریزی عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران این مسئولیت را بر عهده دولت قرار داده است؛ مبادا در این حرکت دولت هم به یک مطالبه کننده تبدیل شود.
دولت نباید در مساله اقتصاد مقاومتی به یک مطالبه کننده تبدیل شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» یک تکلیف سنگین برای همه ایجاد کرده است و هیچ کس نمی‌تواند خودش را از این اقتصاد مقاومتی مبرّا بداند؛ چون اقتصاد مقاومتی باید به صورت جامع در جامعه عملیاتی شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه باید با صرفه جویی در همه امور زندگی و خرید کالاهای داخلی و مطالبه از یکدیگر و حتی نظارت بر همدیگر و مطالبه عمومی از متولیان امر و عرضه تولید دارای کیفیت هر کدام در عملی شدن اقتصاد مقاومتی سهیم باشیم گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یک تکلیف عمومی است که همه باید نقش خودمان را در این جهت ایفا کنیم

نکونام گفت: عملی شدن اقتصاد مقاومتی یک فرماندهی و برنامه ریزی و ورود در میدان عمل همراه با یک تشکیلات منسجم و عزم راسخ می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است بکوشیم امیدی که در مردم و اجتماع بوجود آمده است روز به روز تقویت شود بیان داشت: مبادا در این حرکت دولت هم به یک مطالبه کننده تبدیل شود.

امام جمعه شهرکرد افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه رساندن کشور به اوج عزت است پس تقاضا دارم نگاه به اقتصاد درونی و مقاومتی را جدی گرفته و هم مردم و هم مسئولین نهایت تلاش خود را داشته باشند.
وی با گرامی  داشت روز ارتش و نیروی زمینی اظهار کرد: نیروهای مسلح، ارتش و نیروی زمینی از جهات متعدد فداکاری‌های زیادی انجام داده‌اند و تحت امر ولی‌فقیه هستند.

نکونام با اشاره به ۱۰ رجب میلاد حضرت جوادالائمه امام نهم شیعان و ۱۳ رجب میلاد فرخنده حضرت علی(ع) است، گفت: افتخار ما این است که این انوار تابناک و فروزان را داریم و حیات و مرگ ما باید با این بزرگواران باشد.

امام جمعه شهرکرد تماه رجب را فرصت مغتنمی برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتکاف یکی از ویژگی‌های مهمی است که سفارشات زیادی راجع به آن شده است، اینکه انسان بتواند حداقل ۳ روز از خانه و کاشانه‌اش دور شده و در خانه خدا خلوت کند بسیار زیبا است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتکاف یکی از ضرورت‌های مهم جامعه است ادامه داد: با توجه به دنیای پر از فتنه، زرق و برق، فریب، حیله، مکر و خدعه که در آن هستیم، اعتکاف می‌تواند یکی از راه‌های مبارزه با وابستگی به دنیا باشد.

نکونام تاکید کرد: اعمال ماه رجب را تا حدی که می‌توانیم به عنوان یک کار اصلی فرض کنیم تا راه زندگانی را پیدا کنیم.

وی به ۲ اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: سپاه یک نیروی ارزشمند است که حقا و انصافاً از انقلاب پاسداری کرده، انقلابی که خدا آن را به عنوان یک هدیه به مردم ایران هدیه داد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۴۰

26 Dec 2019