کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری:

تبیین هنر انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است

21 فروردين 1395 ساعت 11:03

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: تبیین هنر انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی بوده ومسئولین باید اهداف انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛مجتبی بیگی مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با  بام ایران خبر، اظهار کرد: پس از انقلاب هنرمندان و نویسندگان به جای پرداختن به افسانه‌ها به واقعیت‌ها پرداختند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 100 هنرمند عضو بسیج فعال است تصریح کرد: این هنرمندان در قالب 6 کانون بسیج هنرمندان در سطح این استان فعالیت‌های خوبی در حد ظرفیت خودشان دارند.

بیگی ادامه داد: حضور هنرمندان بسیجی استان و كسب رتبه‌های برتر در جشنواره تئاتر خیابانی، جشنواره آواها و نواها، جشنواره داستان‌نویسی و شعر آیینی از مهمترین فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته بوده است.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان در سال جدید نیز برگزاری برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره تئاتر، جشنواره سرودها، آواها و نواهای بسیج و جشنواره داستان‌نویسی را در دستور كار خود دارد.

بیگی با گرامیداشت یاد شهید آوینی، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و الگوهای موجود در نظام اسلامی تاكید كرد و گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای معرفی الگوهای ارزشی به هنرمندان است.

وی همچنین مهمترین شرح وظایف بسیج هنرمندان را بحث آموزشی و کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28149

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28149/تبیین-هنر-انقلاب-اسلامی-یک-وظیفه-همگانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir