۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۲۸۱۴۴
امام جمعه لردگان:

رابطه ايران و آمريکا هنوز هم رابطه گرگ و ميش است

امام جمعه لردگان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته گفت: مذاکره يعني تسليم و رابطه ايران و آمريکا هنوز هم رابطه گرگ و ميش است.
رابطه ايران و آمريکا هنوز هم رابطه گرگ و ميش است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت‌الاسلام و المسلمين حسن انصاري امام جمعه لردگان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته ضمن تبريک ميلاد امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: باقر به معني شکافنده علم، امام باقر (ع) در طول زندگي خود، به نشر و گسترش حقايق و معارف الهى پرداخت به طوري که در طول دوران امامتش دانشمندان زيادي را تربيت و روانه جامعه اسلامي کردند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود گفت: اين‌که يک عده بگويند امروز عصر مذاکره است نه موشک، اگر از روي عمد گفته‌اند خيانتکار به انقلاب هستند واگر از روي جهل گفته‌اند اين جهل، جهل بسيار خطرناکي است.

وي با بيان اين‌که مذاکره يعني تسليم، و با اشاره به مواضع و بيانات حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب و جنايت‌ها و خيانت‌هاي آمريکا نسبت به ملت مسلمان ايران و مسلمين جهان اظهار داشت: رابطه ايران و آمريکا هنوز هم رابطه گرگ و ميش است.

وي تأکيد کرد: ما ارتباط را حرام نمي‌دانيم ولي براساس دستورات اسلام، رابطه‌اي که با ديگران برقرار مي‌کنيم بايد براساس عزت و کرامت انساني باشد و تا زماني که آمريکا خوي استکباري دارد ما نمي‌توانيم با آنها رابطه داشته باشيم.

امام جمعه لردگان با تاکيد بر اينکه ملت ايران هرگز زيربار ظلم و ذلت نمي‌‌رود، گفت: مطالبه مقام معظم رهبري درخصوص اقتصاد مقاومتي تنها با تکيه به توانمندي‌ها و توليدات داخلي محقق مي‌شود، دولت و مردم نيز بايد اقتصاد مقاومتي را سرلوحه هر امور قرار دهند و از تشريفات و ريخت و پاش‌هاي اضافي خودداري نمايند.

 خطيب نماز جمعه اين هفته در بخش ديگر خطبه‌ها گفت: هنر بهترين روش براي انتقال ارزش‌ها به نحو زيبا و مطلوب است که بايد هنرمندان از اين حرفه براي انتقال ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي استفاده کنند.

انصاري گفت: دشمنان از تمام ظرفيت‌هاي مختلف به‌ويژه رسانه‌ها استفاده مي‌کنند که فرهنگ‌هاي خود را جايگزين فرهنگ اسلامي جامعه ما بکنند و بايد در راستاي تهاجم فرهنگي آنها ايستاد و با هنرنمايي خود از طريق عکس، نقاشي، فيلم و... صحنه‌هاي دفاع مقدس و ساختن فيلم‌هاي امثال فيلم يوسف پيامبر، محمد رسول‌الله (ص) و... در فرهنگ‌سازي جامعه  تاثيرگذار باشند.

گفتني است آيت‌الله اسلاميان، نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري در بين دو نماز ظهر و عصردر نماز جمعه اين هفته لردگان ايراد سخنراني نمودند.

انتهاي پيام1026ج/630 ل

 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۴۰

27 Dec 2019