۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۸۱۱۸
رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري:

هنرهای دستی هنرهای واقعی هستند/ متاسفانه امروزه متوصل به کپی‌برداری شده‌ایم

هنرهاي صنايع دستي هنرهاي واقعي هستند اما امروزه اين هنر ارزشمند کنار زده شده است و متوصل به کپي‌برداري شده است که بايد فکري براي اين مهم انديشيده شود.
هنرهای دستی هنرهای واقعی هستند/ متاسفانه امروزه متوصل به کپی‌برداری شده‌ایم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر؛ حجت‌الله شيرواني در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيد مدافع حرم شهيد علي طاهري اظهار کرد: شهدا با جان خود از اسلام و ولايت دفاع مي‌کنند و ما موظف هستيم راه اين شهدا را ادامه دهيم.

شيرواني با اشاره به انديشه شهيد آويني و بيان اينکه انديشه‌هاي اين شهيد از دل اسلام ناب بيرون آمده است بيان کرد: شهيد آويني معتقد بود که بايد قالب هنر را از غرب نيز گرفت اما آن را براساس اعتقادات و عقايد خود تغيير محتوا داد و از آن استفاده کرد و همچنين اين شهيد بزرگوار تاکيد بر آن داشت که اين امر نبايد موجب شود که توليد هنر در داخل به تعطيلي کشيده شود.

وي با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته هنر و انقلاب اسلامي ويژه برنامه‌هايي برگزار خواهد شد که مي‌توان به غبارروبي گلزار شهدا، ديدار با نماينده ولي‌فقيه، برگزاري نمايشگاه کاريکاتور، نشست شعر انقلاب، يادمان شهدا و برگزاري جلسه هم‌انديشي هنر انقلاب اشاره کرد.

رئيس حوزه هنري چهار محال و بختياري گفت: يک هنرمند ايراني بايد هنر را بشناسد، اهل عمل باشد و قالب‌هاي هنري را از قبل فرابگيرد.

وي گفت : هنرهاي دستي هنرهاي واقعي هستند اما امروزه اين هنر ارزشمند کنار زده شده است و متوصل به کپي‌برداري شده است که بايد فکري براي اين مهم انديشيده شود.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۰۶

27 Dec 2019