۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۷۹۸۷
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تلاش راهداران برای باز نگه داشتن گرنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل بارش برف در گردنه‌های این استان راهداران چهارمحال و بختیاری در گردنه‌های برف‌گیر برای باز نگهداشتن محورها اقدام به عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌ها کردند.
تلاش راهداران برای باز نگه داشتن گرنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به دلیل بارش برف در گردنه‌های این استان راهداران چهارمحال و بختیاری در گردنه‌های برف‌گیر برای باز نگهداشتن محورها اقدام به عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌ها کردند.

وی تصریح کرد: بارش برف سنگین در گردنه‌های این استان باعث شد راه‌های شهرستان‌های مختلف پوشیده از برف شده و تردد را برای ماشین‌ها با مشکل مواجه سازد.

قاسمی با بیان اینکه تلاش راهداران برای برف‌روبی و بازنگهداشتن راه‌ها همچنان ادامه دارد اضافه کرد: با وجود بارش برف در گردنه چری در حدود ۴۰ سانتیمتر، تمام محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد در آن‌ها در جریان است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تمامی رانندگان که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۳۳۴۳۸۸۸ ۰۳۸از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنا بر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان با ۳۷ اکیپ راهداری به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران و هم استانی های عزیز حضور دارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۲۸

27 Dec 2019