کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

اجراي کامل اقتصاد مقاومتي، ايستادگي در برابر تحريم‌هاي دشمنان است

6 فروردين 1395 ساعت 16:55

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: نبايد از تحريم‌هاي دشمنان هراسي داشت و بايد با اجراي کامل اقتصاد مقاومتي در برابر تحريم دشمنان ايستاد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علي نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری  در خطبه‌هاي نخستين نماز جمعه سال 95 با اشاره به نام‌گذاري امسال با عنوان سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" از سوي مقام معظم رهبري، با اشاره به اينکه دشمن در تلاش است که با راه‌هاي مختلف به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ضربه بزند اظهار کرد: اقتصاد مقاومتي مهمترين راهبرد براي مقابله با تحريم‌هاي دشمنان است.

وي تصريح کرد: مقام معظم رهبري در فرمايشات نوروزي خويش، به صورت جامع به مسائل مهم کشور پرداختند و اين فرمايشات بايد از سوي همه مسئولان مورد توجه قرار گيرد.

حجت‌السلام نکونام با بيان اينکه عده‌اي در تلاش براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي ايران هستند عنوان کرد: دشمن در تلاش است با نفوذ در ارکان مختلف از جمله در عرصه‌هاي داخلي و خارجي به نظام ضربه بزند.

خطيب جمعه شهرکرد يادآور شد: دشمن در مساله برجام به دنبال متزلزل کردن مقاومت و حمايت از مقاومت ملت ايران است و مي‌خواهد صنايع دفاعي را متزلزل کند و به واسطه مساله حقوق بشر که آمريکا بزرگ‌ترين ناقص حقوق بشر است، از ايران امتياز بگيرد.

نکونام افزود: در مساله برجام آن هم امتياز داده شد اما تحريم‌ها برداشته نشد و همه وعده‌هاي دشمنان روي کاغذ بود و مساله برجام دستاوردي نداشت و حالا حرف از برجام دو است.

وی با بيان اينکه بزرگ‌ترين خطر براي انقلاب اسلامي ايران، دست برداشتن از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و امام است اذعان داشت: عده‌اي به دنبال محو کردن اين آرمان‌ها و ارزش‌ها از جامعه هستند، که بصيرت مردم در برابر اين عده، نقشه آنان را نقش بر آب کرده است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، به سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله عليها اشاره کرد و گفت: وجود مبارک اين بانوي بزرگ به خواست خداوند بود و اين بانو بهترين الگو براي بانوان اسلام است.

نکونام اظهار داشت: با ولادت حضرت فاطمه سلام الله عليها، دو جبهه "کوثر" که الهي و خدایي است و "ابتر" که جريان ضدولايي و خدايي است شکل گرفت.

امام جمعه شهرکرد يادآور شد: پس از رحلت پيامبر اسلام صلوات الله عليه، اسلام ناب محمدي را عده‌اي به انحراف کشيدند و خليفه‌گري و حکومت اسلامي را جايگزين اسلام ولايي کردند و اکنون عده‌اي به دنبال انحراف در آرمان‌هاي انقلاب اسلامي هستند.

نکونام افزود: امام راحل پرچم انقلاب اسلامي و اسلام ناب محمدي را برافراشتند و پس از رحلت امام راحل اين پرچم در دست مقام معظم رهبري است. 

وي، به سالروز استقرار جمهوري اسلامي در دوزادهم فروردين اشاره کرد و گفت: مردم با قاطعيت با راي بالاي 98 درصد به نظام جمهوري اسلامي ايران راي دادند و اکنون مقام معظم رهبري پرچم‌دار انقلاب اسلامي و اسلام ناب هستند.

خطيب جمعه شهرکرد،با اشاره به روز طبيعت در سيزدهم فروردين ماه يادآور شد: طبيعت نشانه الهي است و مردم با حضور در طبيعت به ياد خدا و آيات الهي باشند.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 27949

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27949/اجراي-کامل-اقتصاد-مقاومتي-ايستادگي-برابر-تحريم-هاي-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir