۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۷۹۰۷
امیرحسین مدرس:

گروه‌های جهادی علاوه بر خدمت‌رسانی عمرانی باید برای محرومان اشتغالزایی کنند

بازیگر و مجری تلویزیون گفت: به اعتقاد من گروه های جهادی به موازات خدمت رسانی عمرانی به نقاط محروم، باید اشتغالزایی برای ساکنان این مناطق را نیز در دستور کار قرار د
گروه‌های جهادی علاوه بر خدمت‌رسانی عمرانی باید برای محرومان اشتغالزایی کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسین مدرس، با تاکید بر نقش گروه های جهادی در آبادسازی روستاها و مناطق محروم کشور، گفت: جوانان جهادگر که به صورت داوطلبانه و خودجوش برای برگزاری اردوی جهادی راهی نقاط محروم کشور می شوند، سرمایه مهمی برای کشور هستند.

بازیگر و مجری تلویزیون با ابراز تمایل برای حضور در اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: اگر توفیق نصیبم شود، بسیار علاقمندم که در اردوی جهادی حاضر شوم و همراه جهادگران به مستضعفین خدمت کنم.

وی افزود: در کشور ما منابع مالی و سرمایه ها بعضا در مواردی هزینه می‌شود که هیچ فایده ای برای مردم ندارد. به اعتقاد من دولت باید ضمن جلوگیری از ریخت و پاش های بی حاصل، حمایت از گروه های جهادی را در دستور کار قرار دهد.

امیرحسین مدرس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من گروه های جهادی به موازات خدمت رسانی عمرانی به نقاط محروم، باید اشتغالزایی برای ساکنان این مناطق را نیز در دستور کار قرار دهند.

بازیگر و مجری تلویزیون با بیان اینکه مرحوم فرج الله سلحشور نمونه یک شخصیت جهادی است، گفت: فرج الله سلحشور یک عنصر جهادگر بود. فعالیت های هنری فرج الله سلحشور و تلاش های گروه های جهادی از یک جا ریشه می گیرد و آن هم دغدغه ساختن کشور و خدمت به مردم است. باید جهادگران بزرگ را به نسل امروز معرفی کنیم تا جوانان از این جهادگران الگو گیری کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۲:۰۳

27 Dec 2019