کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان

مدارس شهرستان فارسان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي

27 اسفند 1394 ساعت 8:55

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان از آمادگي مراکز اسکان شهرستان فارسان جهت پذيرش مهمانان نوروزي خبر داد.


به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي ، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اعلام اين خبر گفت : اين مديريت به منظور تکريم فرهنگيان عزيز سراسر کشور که در نوروز 95 به استان چهارمحال و بختياري و شهرستان فارسان سفر خواهند نمود ، با تجهيز ويژه 6 مدرسه در قالب 31 اتاق و 15 سوئيت مجهز خانه معلم آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي مي باشد.

احمدي همچنين در خصوص امکانات رفاهي اين مراکز گفت: مدارس در نظر گرفته شده براي اسکان مسافران در نوروز به فرش، يخچال، تلويزيون ، آشپزخانه و حمام مجهز شده اند و مسافران نوروزي ميتوانند از 28 اسفند ماه تا 13 فروردين از اين امکانات استفاده نمايند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اشاره هاي جاذبه هاي سياحتي - زيارتي شهرستان فارسان گفت : زيباترين چشم ­اندازهاي طبيعي شهرستان فارسان چشمه پيرغار، سراب باباحيدر و چشمه قلعه فارسان است که اين فضاها به دليل وجود چشمه ­هاي پرآب و طبيعت بکر و زيبا به عنوان کانون هاي گردشگري طبيعي شهرستان به شمار مي­ آيند.

از جمله جاذبه­‌هاي تاريخي و زيارتي شهرستان فارسان نيز مي­توان به قلعه تاريخي سردار اسعد بختياري در شهر جونقان و امامزاده سيد سعيد چليچه و امامزاده سيد ميراحمد در شهر باباحيدر اشاره كرد.

انتهای پیام1022ج /590پ


کد مطلب: 27901

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27901/مدارس-شهرستان-فارسان-آماده-ميزباني-ميهمانان-نوروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir