۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۲۷۷۹۶
سرنوشت میوه های قاچاق کشور همسایه؛

سلامت بهداشتی 140 تن نارنگی توقیفی تایید نشده /سرنوشت این محصول پاکستانی در انتظار روز های آتی

تعزیرات حکومتی استان در خصوص سرنوشت ۱۴۰ تن نارنگی پاکستانی گفت: هنوز تاییدیه سلامت این محصول اعلام نشده و در روز های آتی مشخص می شود.
سلامت بهداشتی 140 تن نارنگی توقیفی تایید نشده /سرنوشت این محصول پاکستانی در انتظار روز های آتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛۱۰ روز پیش بود که محمد حسین اشرفی معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۴۳ تن میوه قاچاق از نوع نارنگی در یکی از اماکن نگهداری میوه در زاهدان خبر داده و گفته بود که: برای متخلفین پرونده تشکیل شده که پس از تکمیل تحقیقات و جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

در تماسی که یکی از شهروندان زاهدان با این پایگاه خبری داشت، با بیان اینکه ۲۰ روز گذشته بیش از ۶ تریلی نارنگی که بدون مجوز وارد کشور شده بود در سردخانه هامون ثمر زاهدان توقیف می باشد گفت: با توجه به اینکه با گذشت این مدت طولانی احتمال فساد نارنگی ها می رود مسئولین در خصوص سرنوشت نارنگی ها پاسخگو باشند.

وی همچنین خواستار توزیع این محصول بین اقشار ضعیف جامعه شد.

سلامت بهداشتی ۱۴۰ تن نارنگی توقیفی تایید نشده

در تماسی که پایگاه خبری عصرهامون جهت پیگیری این موضوع با تعزیرات حکومتی استان داشت، میری مسئول روابط عمومی این اداره با بیان اینکه قرار نیست هر کالای غیر بهداشتی و کالایی که چرخه بهداشتی اش رعایت نشده است بین اقشار ضعیف جامعه توزیع شود اظهار داشت: نارنگی های قاچاق توقیفی تاییدیه سلامت بهداشتی را دریافت نکرده اند و از سوی دیگر نمی توانیم کالاهای قاچاق را خود دوباره وارد چرخه توزیع کنیم و دسترنج کشاورز را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه این موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است، ادامه داد: در روز های آینده سرنوشت نارنگی های توقیف شده اعلام می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۵۰

26 Dec 2019