کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مساجد محل دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی هستند/ خروجی مساجد باید تزریق فرهنگ به جامعه باشد

19 اسفند 1394 ساعت 10:57

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز است در مساجد چهارمحال و بختیاری شورای هماهنگی تشکیل شود و از طرفی خروجی مساجد باید حضور مردم و جوانان در مساجد و یا تزریق فرهنگ به جامعه را داشته باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این موضوع اهمیت بالایی دارد که خدا این توفیق را به انسان بدهد تا در خانه خدا فعالیت کند چون در این خانه است که انسان معرفت خدایی پیدا کرده و مکرهای شیطان را می‌شناسد.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد محل فعالیت، تلاش، جدیت، رفت و آمد، انتقال تعالیم دینی و قرآنی، محل دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی است ادامه داد: نباید به آمار و گزارش‌ها زیاد توجه داشته باشیم.

نکونام از فعالیت ۸۰۰ مسجد در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۴۰۰ مسجد دارای کانون فرهنگی هستند اما با این وجود متاسفانه مساجد رونق ندارند و لازم است به دنبال راهی برای رونق مساجد باشیم.

وی به فعالیت‌های دشمن برای خراب کردن شهر تهران به عنوان پایتخت کشور اشاره و بیان داشت: خوشبختانه با وجود همه تلاش‌های دشمن مساجد این شهر مملو از جمعیت هستند و این یعنی مردم تحت تاثیر خرابکاری‌های دشمن قرار نگرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به لزوم تلاش همگان برای رونق بخشیدن به مساجد اشاره و یادآور شد: مساجد باید کانون رفت و آمد باشند و در این بین حضور جوانان و نوجوانان الزامی است که متاسفانه در این استان کم‌تر قابل مشاهده است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم در مساجد نشانه از دینداری دارد و نقش ائمه جماعات در این راستا بسیار مفید و کارساز است.

نکونام بیان داشت: نیاز است در مساجد چهارمحال و بختیاری شورای هماهنگی تشکیل شود و از طرفی خروجی مساجد باید حضور مردم و جوانان در مساجد و یا تزریق فرهنگ به جامعه را داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27783

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27783/مساجد-محل-دوست-شناسی-دشمن-شناسی-هستند-خروجی-باید-تزریق-فرهنگ-جامعه-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir