کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد:

آمادگي کليه دستگاه‌هاي شهرکرد در راستاي ميزباني از ميهمانان نوروزي

18 اسفند 1394 ساعت 16:56

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: باتوجه به نزديک شدن ايام نوروز کليه دستگاه‌هاي شهرستان شهرکرد اقدام به عمليات لازم براي نزديک شدن به ايام نوروز نموده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حميد ملک‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه در خصوص جابه جايي ايستگاه اتوبوس علوم‌پزشکي بايد چاره‌اي انديشيده شود اظهار کرد: بايد محل مورد نظر توسط سازمان اتوبوس‌راني، ترافيک شهري شهرکرد و فرمانداري بازديد و بررسي‌هاي لازم نسبت به جابه جايي ايستگاه اتوبوس صورت پذيرد.

ملک‌پور با اشاره به اينکه در ايام نوروز مدارس شهرستان شهرکرد براي اسکان ميهمانان نوروزي بايد محيا شود تصريح کرد: اين موضوع بايد از طرف شهرداري پيگيري شده و نسبت به انجام آن اقدامات لازم به عمل آيد.

وي با بيان اينکه در برخي نقاط شهر افراد در معابر اقدام به دست‌فروشي و حتي کيوس جهت فروش اجناس مي‌کنند عنوان کرد: اين کار باعث بهم زدن نظم شهر شده و ايجاد اختلال در تردد همشهريان مي‌نمايد و بايد از طرف مسئولين مربوطه براي مشکل آن‌ها اقدامات لازم به عمل آيد.

ملک‌پور با تاکيد بر اينکه در ايام نوروز بايد همه آمادگي‌هاي لازم براي استقبال از بهار صورت گيرد عنوان کرد: شهرداري‌ها و ديگر دستگاه‌هاي شهرستان بايد اقدامات لازم براي استقبال از بهار را انجام دهند.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: پيگيري‌هاي لازم و مطالعات براي ميدان رو به رو فرودگاه شهرکرد و دوربرگردان جهت جايگاه سوخت بايد صورت گيرد.

ملک‌پور يادآور شد: انتهاي باند ورودي شهر هفشجان و جداکننده مثلثي همراه با علائم اخباري توسط شهرداري بايد ايجاد شود.

وي ادامه داد: چراغ راهنما در روستاي کاکولک توسط اداره راه و شهرسازي بايد تعمير شده و نسبت به ايجاد سرعت‌کاه در ورودي و خروجي اقدامات لازم به عمل آيد.

ملک‌پور تاکيد کرد: شهرداري شهرکرد نيز نسبت به پايانه‌هاي شرق شهرکرد اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27776

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27776/آمادگي-کليه-دستگاه-هاي-شهرکرد-راستاي-ميزباني-ميهمانان-نوروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir