۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۲۷۷۶۴
به مناسبت هفته منابع طبيعي صورت گرفت؛

گلباران و عطرافشاني گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان در اردل

به مناسبت هفته منابع طبيعي مزار شهداي شهر اردل توسط پيش‌آهنگان فرزانه آموزشگاه صديقه کبري (1) دوره دوم غبارروبي و عطرافشاني شد.
گلباران و عطرافشاني گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان در اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، مزار پاک و مطهر شهداي شهر اردل امروز  همزمان با سومين روز هفته منابع طبيعي توسط مربيان و پيش‌آهنگان فرزانه آموزشگاه صديقه کبري (۱) دوره دوم غبارروبي و عطرافشاني شد.

قربانعلي بهرامي رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي دانش‌آموز و هفته منابع طبيعي گفت: اين شهداي دانش‌آموز با نثار جان خود از کيان دين و کشور پاسداري کرد و امروز همه دانش‌آموزان بايستي از اين شهدا که وجود خود را براي حفظ اسلام فدا کرد الگوبرداري کنند.

وي با بيان اينکه امروز جبهه دشمن تغيير کرده و آنها از طريق جنگ نرم به جنگ با ملت ايران آمده‌اند افزود: دانش‌آموزان و جوانان بايد بدانند که جنگيدن در اين جبهه به مراتب سخت‌تر از جنگيدن در جبهه سخت است و دانش‌آموزان در اين نوع مبارزه بايد با بصيرت و معنويت به مصاف با دشمن بروند.

در اين مراسم دانش‌آموزان با قرائت فاتحه و اهداي شاخه‌هاي گل، با گلاب ناب مزار شهدا را غبارروبي و عطرافشاني کرده و ياد و خاطره شهداي شهر اردل را گرامي داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۹:۱۰

29 Dec 2019