۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۲۷۷۵۱
در چهارمحال و بختیاری؛

ريشه‌كني بي‌سوادي نيازمند عزم جدي و تعامل بين‌دستگاهي است

استاندار چهارمحال وبختياري گفت: ريشه‌كني بي‌سوادي در استان و شناسايي افراد بی‌سواد نيازمند عزم جدي، تشويق و تعامل و همكاري بين دستگاه‌هاي اجرايي است.
ريشه‌كني بي‌سوادي نيازمند عزم جدي و تعامل بين‌دستگاهي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر  قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در ديدار با مديركل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اكنون وضعيت سوادآموزي به افراد در این استان  وضعيت مطلوبي دارد كه بايد با افزايش سطح كمي و كيفي خدمات آموزشي تا سه سال آينده بي‌سوادي در استان ريشه‌كن شود.

وي افزود: دستگاه‌هاي اجرايي، فرمانداران و بخشداران مي‌توانند با شناسايي و معرفي افراد بي‌سواد در توسعه آموزش‌هاي نهضت سوادآموزي و به حداقل رساندن افراد بی‌سواد نقش بسزايي داشته باشند.

وي با بيان اينكه در این استان تعداد ۱۵ هزار بي‌سواد تاكنون شناسايي شده است افزود: بايد با يك برنامه‌ريزي منسجم با توجه به برنامه هدف در راستاي كاهش بي‌سوادي تلاش كرد.

مديركل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري افزود: به طور متوسط سالانه تعداد 6 هزار و ۲۰۰ نفر در استان آموزش‌هاي لازم را فرا خواهند گرفت.

در ادامه این برنامه بهروز اميدي مدیرکل آموزش و پرورش با بيان اينكه ۹۴درصد از افراد گروه هدف در سال‌جاري آموزش‌هاي لازم را فراگرفته‌اند افزود: پيش‌بيني مي‌شود در سال آينده تعداد 6 هزار نفر ديگر زير پوشش نهضت سوادآموزي قرار گيرد.

وي همچنين بر شناسايي كامل افراد بي‌سواد در استان تاكيد كرد و گفت: بايد همه افراد بي‌سواد استان شناسايي و زمينه لازم براي جذب آنها و قرار گرفتن زير پوشش آموزش‌هاي سوادآموزي و نگهداشت آنها تا پايان دوره آموزش فراهم شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۱۸

26 Dec 2019