۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۷۷۲۲
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

این روزها تامین آب شرب مهم‌ترین مشکل مردم کشور است

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اینک تامین آب شرب و حفظ آب‌های زیرزمینی مهم‌ترین مشکل مردم در کشور است.
این روزها تامین آب شرب مهم‌ترین مشکل مردم کشور است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ایران خبر، گودرز امیری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آئیین زنگ طبیعت هم‌زمان با روز درختکاری در هنرستان دخترانه دکتر چمران در شهرکرد اظهار کرد: کاشت درخت می‌تواند در حفظ آب و جلوگیری از تبخیر آن نقش بسیار موثر و اساسی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با رونق و توسعه صنعت کشت درخت، به ویژه گونه‌های مثمر که در سلامت و امنیت غذایی نقش مهم و تاثیرگذار دارد، باید در حفظ منابع طبیعی کوشید.

امیری با اشاره به اینکه بخش بزرگی از اقتصاد وابسته به منابع طبیعی است اذعان داشت: اگر منابع طبیعی به خطر بیفتد، زندگی انسان‌ها دچار مشکل می‌شود.

وی بیان داشت: خشکسالی، کاهش منابع آبی زیر زمینی، افزایش ریزگردها، گرمایش زمین، ذوب شدن برف و یخچال‌های قطبی و بالا آمدن سطح آب‌ها همگی تهدیدهای زیست‌محیطی است، که رفع آنها عزم جدی می‌طلبد.

امیری تاکید کرد: استفاده بهینه از منابع طبیعی و جلوگیری از هدر رفت آب، خاک و هوا نیاز به تلاش و کوشش و مشارکت همگانی دارد.

وی یادآور شد: استفاده بهینه از منابع طبیعی و پیشگیری از تخریب عرصه‌های ملی و منابع ملی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که این فرهنگ باید از پاین سطح و از آموزشگاه‌ها شروع شود.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۶:۵۵

26 Dec 2019