کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختیاری 540 شهید دانش‌آموز تقدیم کشور کرده است

12 اسفند 1394 ساعت 13:03

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: استان چهارمحال و بختياري با تقديم ۵۴۰ شهيد دانش‌آموز در طول دفاع مقدس نقش ارزنده‌اي در دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفا نموده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، بهروز اميدي مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگي برگزاري کنگره شهداي دانش‌آموز این استان با اعلام اين خبر گفت: در نظر داريم پيش‌کنگره شهداي دانش‌آموز استان را همزمان با سراسر کشور در ۱۸ اسفندماه ۹۴ برگزار نماييم.

وي افزود: اين پيش‌کنگره با محوريت ۵ آموزشگاه که بيشترين تعداد دانش‌آموز شهید را تقديم انقلاب اسلامي نموده‌اند، برگزار مي‌شود.

اميدي با اشاره به اينکه هنرستان فني شماره يک، دبيرستان منصور کوهي، دبيرستان شهيد استکي شهرکرد و هنرستان کشاورزي شمس‌آباد و دبيرستان شهداي بروجن بيشترين تعداد شهيد دانش‌آموز را دارند، افزود: استان چهارمحال و بختياري با تقديم ۵۴۰ شهيد دانش‌آموز در طول دفاع مقدس نقش ارزنده‌اي در دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفا نموده است.

وي افزود: برگزاري مسابقات فرهنگي،دل‌نوشته‌هاي دانش‌آموزي، نماهنگ، دکلمه و اجراي سرود از جمله برنامه‌هاي اين پيش‌کنگره است.

انتهای پیام۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27697

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27697/چهارمحال-بختیاری-540-شهید-دانش-آموز-تقدیم-کشور-کرده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir