۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۷۶۶۸
سردار نقدی در گفتگو با مهر:

کمک کنیم سریال «حضرت موسی» ساخته شود/ قدر نیروهای ارزشی را بدانیم

سردار نقدی تاکید کرد اکنون همه نهادها باید کمک کنند تا پروژه حضرت موسی (ع) که زنده‌یاد سلحشور چند سال برایش زحمت کشید، ساخته شود.
کمک کنیم سریال «حضرت موسی» ساخته شود/ قدر نیروهای ارزشی را بدانیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به درگذشت فرج‌الله سلحشور کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون و خلایی که ممکن است بعد از وی در حوزه سینما و تصویر بوجود آید، بیان کرد: ما باید از هنرمندان جوانی که در این عرصه ها حضور دارند کمک بگیریم. همچنین هنرمندان جوان نیز باید از سختی هایی که زنده‌یاد سلحشور برای تولیدات ارزشی به جان می خرید، درس بگیرند و این عرصه را با شتاب بیشتری پیش بروند.

وی ادامه داد: ما جوانان بسیار با استعدادی در کشور داریم که باید قدرشان را بدانیم و برایشان ارزش قائل شویم. نباید فورا هر کسی را که با ارزش ها فاصله می گیرد با این هدف که می خواهیم او را برای کشور حفظ کنیم تحت پوشش، امکانات و پشتیبانی قرار دهیم و بعد نیروهای اصیلی را که به انقلاب پایبند هستند و تمام قد برای دفاع از ارزش های مکتب و ملتشان ایستادگی کرده اند در سختی ها و مشکلات رها کنیم.

سردار نقدی با اشاره به مظلومیت سلحشور در زمان حیات خود عنوان کرد: امیدواریم فقدان او برای مسئولان درسی باشد که بیشتر قدر نیروهای ارزشی را بدانند و همانطور که گفته شد، می‌توان از جوانان کمک گرفت. امیدواریم حالا مسئولان نهادهایی چون سازمان صداوسیما کمک کنند تا سریال حضرت موسی (ع) ساخته شود و ما شاهد نمایش آن باشیم.

وی با اشاره به تلاش های سلحشور برای ساخت سریال حضرت موسی(ع) گفت: فرج الله سلحشور برای ساخت پروژه حضرت موسی (ع) کار سنگینی در حین بیماری انجام داد و چندین سال تحقیق و پژوهش کرده است و ما امیدواریم، بتوانیم نتیجه این زحمات را ببینیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان به ویژگی های آثار سلحشور اشاره و بیان کرد: تفاوت زنده یاد سلحشور با سایر هنرمندانی که کارهای ارزشی و انقلابی می کنند این است که او صاحب سبک و صاحب مکتب بود و فلسفه ای را برای مسیر خود در سینما تعریف کرده بود که براساس آن حرکت می کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۹:۱۱

2 Jan 2020