کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید به خلق آثار فاخر از مدافعان حرم مبادرت کنند

10 اسفند 1394 ساعت 9:55

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید هر گروه هنری یک اثر فاخر در مورد مدافعان حرم به جامعه عرضه کند تا به این ترتیب این بزرگواران شناخته شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مجتبی بیگی مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره استانی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج اظهار کرد: از همه هنرمندانی که آثار خود را برای این جشنواره ارسال کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مجموع آثار ارسال شده به این جشنواره  ۵۴ اثر هنری است ادامه داد: این آثار در بخش‌های تک‌نوازی، گروه‌نوازی و سرود به این جشنواره ارسال شده است.

بیگی تعداد آثار برگزیده در جشنواره را پنج اثر معرفی کرد و ادامه داد: از آثار برگزیده در جشنواره تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدافعان حرم هم خانواده‌ها و دلبستگی‌هایی دارند که برای آن‌ها اهمیت فراوانی دارد ولی با این وجود از همه دلبستگی‌های خود گذشته و جان خود را فدای دفاع از حرم می‌کنند.

وی به اهمیت ارائه آثار فاخر با موضوع مدافعان حرم اشاره و اضافه کرد: ما آرامش و آسایش‌مان را مدیون مدافعان حرم هستیم از همین‌رو لازم و ضروری است که آثار مطلوب هنری خود را به این شهدا و خانواده‌های آن‌ها اهدا کنیم.

بیگی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم انسان‌های بزرگ و والامقامی هستند که هم دین خود را نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادا کردند و هم نسبت به حریم انسانیت.

وی با اشاره به اینکه داعش تنها در ظاهر انسان است افزود: این افراد بویی از انسانیت نبرده‌اند، و به پشتوانه آمریکا جنایات زیادی را مرتکب می‌شوند و گرچه تلاش می‌کنند چهره آمریکا را پنهان کنند اما همه می‌دانند آمریکا پشت همه این اقدامات غیرانسانی است.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آثار هنری مانند هنر موسیقی باید به گونه‌ای باشد که نشان از ادامه راه و سیره شهدای مدافع حرم داشته باشد.

بیگی از هنرمندان استان خواست هر گروه هنری یک اثر فاخر در مورد مدافعان حرم به جامعه عرضه کند و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری جشنواره استانی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج آشنایی نسل جوان با آثار فاخر موسیقی است و این جشنواره برای ترغیب جوانان و نوجوانان برای تولید آثار در حوزه مدافعان حرم است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27654

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27654/هنرمندان-چهارمحال-بختیاری-باید-خلق-آثار-فاخر-مدافعان-حرم-مبادرت-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir