کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با بام ایران خبر؛

حماسه مردم در انتخابات همه نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کرد

8 اسفند 1394 ساعت 12:21

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال این بود که مجلس و خبرگانی تشکیل شود که مقاوم نباشد اما خوشبختانه حماسه مردم همه نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با بام ایران خبر، اظهار کرد: مردم کشور ما با حمایتی که از نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند موجب عقب‌نشینی دشمن شده‌اند و به دشمن اجازه ورود به کشور را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات و حضو در پای صندوق‌های رأی همانند گذشته سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی شده است.

آیت‌الله اسلامیان مسئله نفوذ را یک امر واضح دانست و گفت: دشمن با روش‌های مختلف قصد دارد بر کشور ما نفوذ کند که به حمدالله تاکنون نتوانسته است کاری از پیش ببرد.

وی یادآور شد: همه ما شاهد هستیم که همه مردم این استان حتی در مناطق محروم نیز از ولایت‌فقیه حمایت می‌کنند.

آیت‌الله اسلامیانربیان داشت: تلاش‌هایی که در چند روز اخیر توسط برخی از افراد انجام شده، قطعاً به خاطر بنده نیست.

وی اضافه کرد: این تلاش‌ها برای این عزیزان هیچ نفع شخصی ندارد، بلکه ممکن است برای آن‌ها در آینده ضرر شخصی هم به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه این تلاش‌ها به خاطر یک جریان عظیمی است که نه‌تنها ما، بلکه شیعه و بهتر است بگویم جامعه بشری وامدار آن است، چراکه امام راحل راهی را جلوی بشریت گذاشتند که براساس آن بدون وابستگی به شرق و غرب به صورت مستقل می‌توان به راه خود ادامه داد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27632

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27632/حماسه-مردم-انتخابات-همه-نقشه-های-دشمن-نقش-برآب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir