۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۲۷۶۲۹
اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری:

دو حوزه انتخاباتی از چهارمحال و بختیاری به دور دوم کشیده شد/نوریان از شهرکرد، بن و سامان و خالدی از لردگان راهی مجلس شورای اسلامی شدند

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: اردشیر نوریان از شهرکرد، بن و سامان و محمد خالدی از حوزه انتخابی لردگان راهی مجلس شورای اسلامی شدند و دو حوزه انتخابی بروجن و اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ به دور دوم کشیده شدند.
دو حوزه انتخاباتی از چهارمحال و بختیاری به دور دوم کشیده شد/نوریان از شهرکرد، بن و سامان و خالدی از لردگان راهی مجلس شورای اسلامی شدند
خدابخش مرادی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: مردم عزیز ایران بار دیگر باحضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر در تاریخ کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه براساس آرای ماخوذه در حوزه شهرکرد، بن و سامان از مجموع ۱۵۲ هزار و ۵۰ رای صحیح که مردم به صندوق ریختند اردشیر نوریان با ۴۲ هزار و ۱۵۲ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخاب شد افزود: این در حالی است که صادق سلیمی با ۳۳ هزار و ۳۷۱ رای در جایگاه دوم و سید سعید زمانیان با ۳۲ هزار و ۶۹۲ رای در سکوی سوم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در حوزه لردگان از ۱۲۷ هزار و ۷۱۷ رای اخذ شده، محمد خالدی با ۳۸ هزار و ۸۳۲ رای، خسرو خلیل تهماسبی با ۲۹ هزار و ۵۳۶ رای و محمد محمودی با ۲۱ هزار و ۳۱۶ رای به ترتیب نفرات اول تا سوم در این رقابت شدند و محمد خالدی به عنوان نماینده این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مرادی خاطرنشان کرد: در حوزه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ از مجموع ۱۴۹ هزار و ۵۸۳ رای علی کاظمی با ۲۱ هزار و ۶۷۸ رای، قدرت‌الله حمزه با ۱۸ هزار ۶۹۱ رای و علی رئیسی با ۱۵ هزار و ۳۹۶ رای به ترتیب نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد و علی کاظمی و قدرت‌الله حمزه در دور دوم به رقابت باهم خواهند پرداخت.

مرادی اضافه کرد: در حوزه بروجن از مجموع ۶۴ هزار و ۱۸۰ رای، خدیجه ربیعی با ۱۴ هزار و ۶۴۲ رای، علی نادری‌فر با ۱۰ هزار و ۱۰۸ رای و غلامرضا میرزایی با ۹ هزار و ۷۰۹ رای نفرات اول تا سوم انتخابات شدند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتخابات در بروجن نیز به دور دوم کشیده شد و خدیجه ربیعی و نادری‌فر در دور دوم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری ۷۵ درصد از واجدین شرایط پای صندوق حاضر شدند و رای خود را به صندوق ریختند.

مرادی ادامه داد: براساس قانون بعد از پیشنهاد وزیر کشور و اعلام نظر شورای نگهبان زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۳۲

3 Jan 2020