۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۲۷۵۹۵
لحظاتی پیش/

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری لحظاتی پیش با حضور در مسجد فاطمه زهرای شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را به صندوق انداخت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری لحظاتی پیش با حضور در مسجد فاطمه زهرای شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این برنامه، در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که بار دیگر شاهد موفقیت در آزمون الهی بوده‌ایم.

نکونام افزود: مردم شیعه و علاقمند به اهل‌بیت آمادگی برای عرصه‌های مختلف آزمون را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هفتم اسفندماه به عنوان عید دوم انقلاب مطرح است و در نقاط مختلف این استان شاهد شور و حرارت این عید در ساعات اولیه انتخاب هستیم.

وی گفت مردم به این باور رسیده‌اند که خودشان در سرنوشت کشور سهیم هستند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دشمن تلاش کرده این باور شکل نگیرد اما خوشبختانه بر خلاف میل آن‌ها در ذهن مردم شکل گرفته است و نقشه‌های آن‌ها را نقش‌برآب کرده‌اند.

نکونام مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را برای مردم رکن اساسی دانست و خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب این دو کرسی سهیم هستند و حضور در این انتخابات به نوعی عبادت بزرگ است که مردم در آن ادای تکلیف کرده و پای صندوق رای آمدند.

امام جمعه شهرکرد در پایان بیان داشت: بیاید و از این عبادت بزرگ خودمان را محروم نکنیم، امید است بتوانیم سرنوشت خوبی آن‌گونه که خدا می‌خواهد برای کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۷:۱۶

30 Dec 2019